Naujas modelis: „Volkswagen Fox“

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: mini automobiliai
Konkurentai: „Fiat Panda“, „Kia Picanto“, „Toyota Aygo“
Varikliai: benzininiai: 1,2 ltr. (54 AG), 1,4 ltr. (74 AG)
turbodyzelinis: 1,4 ltr. (68 AG)
Išmatavimai: ilgis 382 cm, plotis 166 cm, aukštis 154 cm, bazė 247 cm
Svoris: 978 kg (su 1,2 ltr. varikliu)

Jeigu anksčiau galvojote, kad „Volkswagen“ markės automobiliai jūsų kišenei neįperkami, tuomet atkreipkite dėmesį į naująjį „Fox“ – šis modelis Vakarų Europoje kainuoja nuo 8,950 eurų (30,903 Lt). Naujasis „Volkswagen“ kūrinys yra žymiai pigesnis bei didesnis už savo pirmtaką „Lupo“ ir galės daug agresyviau konkuruoti mini automobilių segmente.

Š io pigiausio „Volkswagen“ modelio standartinė įranga yra gana kukli – bazinis modelis komplektuojamas su ABS bei priekinėmis oro pagalvėmis, tačiau už stabilumo sistemą, kompaktinių diskų grotuvą, oro kondicionierių ar šonines oro pagalves teks mokėti papildomai.

“Volkswagen Fox”

„Fox“ salonas yra ganėtinai erdvus. Nors išpirmo žvilgsnio automobilis atrodo nedidukas, tačiau ištiesų jis yra ilgesnis už „Nissan Micra“. Š io modelio salonas yra gerai išplanuotas – dėl aukšto kėbulo ir gan aukštos sėdėsenos jame gali patogiai įsitaisyti ir keturi suaugę keleiviai. Bazinio modelio galinių sėdynių atlošas yra vientisas, tačiau už papildomą mokestį galima užsisakyti į dvi lygias dalis padalintą ir stumdomą galinį suolą.

Naujojo „Fox“ interjero apdailos kokybė yra prastesnė nei kitų „Volkswagen“ modelių, tačiau geresnė nei daugelio kitų panašiai kainuojančių automobilių. Vieni pirkėjai apsidžiaugs, o kiti galbūt nusivils, tačiau mažojo „Fox“ dizaineriai pirmenybę teikė funkcionalumui, o ne žaismingumui.

“Volkswagen Fox”

„Volkswagen Fox“ variklių gamą sudarys du benzininiai ir turbodyzelinis varikliai. Taupūs pirkėjai turėtų rinktis trijų cilindrų 1,2 ltr. benzininį arba 1,4 ltr. dyzelinį agregatą, tuo tarpu didesnę galią vertinantiems vairuotojams siūlomas galingesnis keturių cilindrų 1,4 ltr. benzininis variklis. Tikimasi, kad didžiausio populiarumo sulauks kukliausias 1,2 ltr. agregatas. Š is variklis pasiekia tik 54 AG pajėgumą, tačiau sukasi labai lengvai, dėl to manevringas ir tikslia greičių dėže aprūpintas „Fox“ gali vikriai nardyti miesto gatvėmis. Nedidelio variklio galios pakanka ir išvažiavus į greitkelį, tačiau tuomet salone gana gerai girdisi oro ir vėjo keliamas triukšmas. „Volkswagen Fox“ yra vienas išnedaugelio miesto automobilių, kurie nevargina ir ilgose kelionėse.

“Volkswagen Fox” salonas

„Fox“ pakaba gerai susidoroja su daugeliu paviršių, tačiau didesni krestelėjimai jaučiami ir jo salone. Automobilis pasižymi geru valdymu bei puikiu sukibimu, o jo vairas, nors ir stokoja jautrumo, veikia lengvai ir preciziškai kaip ir kiti valdymo prietaisai.

“Volkswagen Fox”

„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Autojuta“, „Baltic Auto“, „Transalda“, „Kredora“ bei „Magira“. „Volkswagen“ atstovai Lietuvoje kol kas neplanuoja prekiauti šiuo modeliu, tačiau pagal specialų užsakymą gali jį atvežti iškitų šalių.

Liepa 5, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Lina

    Nuostabus moteriskas, patogus, geras automobilis! Vaziuoju ir kaifuoju!!!!

  • Linas

    Puikus auto, o greitkelyje šniokš?ia ne daugiau, nei kiti, pirkti ne už 100 t?kst.

  • Vita

    neseniai nusipirkau, kažkod?l jis man nelabai. Nuvažiav?s 140000, kažin kaip ten su grandine, ar nereikia keisti?

  • Irena

    ?sigijau jau truput? naudot? VW Fox. Turiu problemyt?…. Užsirakino keleivio pus?s durys ir neina atrakinti. Kas atsitiko , kur ieškoti problemos? Jei pad?tum?te, b??iau labai d?kinga. e-paštas ijzanavyke@gmail.com

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: