
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Toyota Aygo“
Debiutas: lapkričio mėn.
Segmentas: mini automobiliai
Konkurentai: „Fiat Panda“, „Kia Picanto“, „Chevrolet Matiz“
Variklis: benzininis 1,0 ltr. (67 AG)
Išmatavimai: ilgis 341 cm, plotis 162 cm, aukštis 147 cm, bazė 234 cm
Svoris: 790 kg
Š iuolaikinėje automobilių pramonėje ranka rankon dirbantys trys gamintojai gali nuveikti išties nemažai. Prieškelerius metus „Ford“, „Volkswagen“ ir „Seat“ kartu kūrė didelį vienatūrį, o šiemet „Toyota“, „Peugeot“ ir „Citroen“ pademonstravo bendromis jėgomis sukurtą mažą miesto automobilį. „Citroen“ jį pavadino C1, „Peugeot“ modelis vadinsis 107, o „Toyota“ savo mažylį praminė „Aygo“.
Visa ši trijulė gaminama Čekijos Kolino mieste esančioje gamykloje, kuri per metus gali pagaminti po 100 tūkst. kiekvieno modelio automobilių. Išpradžių jie bus komplektuojami su 1,0 ltr. (67 AG) „Toyota“ benzininiais varikliais, tačiau jau kitais metais PSA juos aprūpins ir 1,4 ltr. (53 AG) dyzelinėmis jėgainėmis.
Visi trys modeliai turi tokią pat techninę įrangą, tačiau gamintojai savo nuožiūra galėjo pasirinkti didžiąją dalį kėbulo panelių, interjero spalvų derinius ir nustatyti komplektacijas bei kainas.
Kurdama šį modelį „Toyota“ orientavosi į madų besivaikantį Europos jaunimą. „Aygo“ pavadinimas turėtų būti tarimas kaip dviejų anglų kalbos žodžių I go (aškeliauju) junginys. „Aygo“ yra itin ekonomiškas – vidutinės kuro sąnaudos sudaro tik 4,6 ltr./100 km. Be to, šis modelis patenka į pačią pigiausią draudimo grupę, o jo aptarnavimas veikiausiai irgi bus nebrangus.
„Aygo“ turėtų būti itin patogus sausakimšose didmiesčių gatvėse – jis yra trumpesnis ir siauresnis netgi už „Mini“, pasižymi nedideliu apsisukimo spinduliu bei yra komplektuojamas su elektriniu vairo stiprintuvu. Vis dėlto šio modelio pakaba yra šiek tiek kietoka, o vairas – ne toks preciziškas, kaip norėtųsi. Nedidelio darbinio tūrio trijų cilindrų agregato galios pakanka vikriai nardyti miesto gatvėmis.
Įvertinus nedidelį variklio darbinį tūrį, užmiestyje „Aygo“ taip pat yra pakankamai dinamiškas ir stabilus. Automobilio pavaros yra palyginti aukštos, todėl sportiškesnį vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams teks daugiau pasidarbuoti pavarų perjungimo svirtimi. Ramesniems vairuotojams ši greičių dėžė turėtų pasirodyti pakankamai lanksti. Be abejo, nemažai prisideda ir nedidelis automobilio svoris – „Aygo“ yra nedaug sunkesnis už minimalistinį „Lotus Elise“ sportinį automobilį.
Nelygus kelio paviršius jaučiamas ir automobilio salone, taip pat gana prastai slopinamas vėjo keliamas triukšmas. Važiuojant greitkeliu jaučiami didesni vėjo gūsiai, tačiau tai tikrai nekelia grėsmės saugumui.
Įvažiavus į posūkį „Aygo“ vairas atitinkamai pasunkėja ir reaguoja gana greitai. Kėbulo svyravimai taip pat yra nedideli, tačiau 14 colių santykinai žemo profilio padangos negali pasigirti puikiu sukibimu. Be to, šis automobilis neturi stabilumo kontrolės sistemų.
Kokybe dvelkiantis „Aygo“ interjeras yra modernus ir nuotaikingas. Vairuotojo sėdėsena patogi, nors vairą galima reguliuoti tik vertikaliai. Š iuo automobiliu galima važiuoti ir keturiese, tačiau gale patogiai įsitaisys tik nedidelio ūgio keleiviai. „Aygo“ bagažinė yra maža, todėl norint pervežti didesnį krovinį teks nulenkti galines sėdynes. Š io nediduko automobilio salone yra daug vietos įvairioms smulkmenoms susidėti.
Į bazinę „Aygo“ įrangą įtraukta elektrinis vairo stiprintuvas, stabdžių ABS, vairuotojo ir keleivio oro pagalvės bei nulenkiamos galinės sėdynės. Už papildomą mokestį galima užsisakyti elektra valdomus langų kėliklius, oro kondicionierių, rūko žibintus, lengvo lydinio ratlankius, radiją su kompaktinių diskų grotuvu bei šonines oro pagalves.
„Toyota“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Tokvila“, „Autotoja“ ir „Solorina“. „Toyota Aygo“ mūsų šalyje pasirodys lapkričio mėnesį ir kainuos apie 30 tūkst. Lt.
Rugpjūtis 4, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą