Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Suzuki Swift“
Debiutas: birželio mėn.
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Chevrolet Aveo“, „Hyundai Getz“, „Toyota Yaris“, „Renault Clio“, „Peugeot 206“, „Seat Ibiza“, Skoda Fabia“
Varikliai: benzininiai: 1,3 ltr. (91 AG), 1,5 ltr. (110 AG);
turbodyzelinis: 1,3 ltr. (70 AG)
Išmatavimai: ilgis 370 cm, plotis 169 cm, aukštis 151 cm; bazė 239 cm
Svoris: 1,000 kg (su 1,3 ltr. benzininiu varikliu)
Kiekvienais metais „Suzuki“ didžiąją dalį savo resursų skiria motociklų kūrimui ir tobulinimui, taigi automobilių gamybos verslas lieka šiek tiek nuskriaustas. Siekdama ištaisyti šią neteisybę, „Suzuki“ savo automobilių gamą papildė naujuoju „Swift“.
Naujojo modelio kūrėjai siekė, kad „Swift“ išvaizda bei interjeras kuo labiau atitiktų europiečių skonį. Kad ir ką besakytumėte apie „Swift“ dizainą, jis yra tikrai nepalyginamai geresnis, nei pigiai atrodančių senesniųjų „Suzuki“ modelių. Salono erdvumu ir jo universalumu „Honda Jazz“ lenkia naująjį „Swift“, tačiau ir šio modelio interjeras yra pakankamai gerai suplanuotas bei pasižymi gera surinkimo kokybe.
Salono vaizdą šiek tiek gadina keletas pigiai atrodančių plastikinių panelių, tačiau puikiai suprojektuotas prietaisų skydelis ir įvairūs mygtukai bei jungikliai, kurie yra tinkamai išdėstyti ir pagaminti išmalonios liesti medžiagos, sukuria kokybiško automobilio įspūdį.
Automobilis yra skirtas patogiai važiuoti keturiems keleiviams, tačiau, esant reikalui, jame galima išsitekti ir penkiese. „Swift“ bagažinėje telpa pora nedidelių lagaminų, o panorėjus pervežti didesnį krovinį galima nulenkti santykiu 60/40 padalintą galinę sėdynę.
Š iuo metu „Swift“ pirkėjai gali rinktis trejų ar penkerių durų kėbulą bei vieną ištrijų variklių. Bazinis modelis aprūpintas 1,3 ltr. (91 AG) agregatu, kurio šiam mažam automobiliui visiškai pakanka. Tiesa, esant aukštoms apsukoms mažo darbinio tūrio variklis dirba gana triukšmingai. Sportišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams kol kas siūloma rinktis 1,5 ltr. jėgainę, o šiek tiek vėliau turėtų pasirodyti dar galingesnis GTi modelis. Taupiesiems skirtas 1,3 ltr. turbodyzelinis variklis yra pakankamai energingas ir rafinuotas.
Kelyje mažasis „Swift“ yra manevringas, gana gerai valdomas ir pasižymi puikiu sukibimu bei gera kėbulo kontrole. Naujasis „Swift“ leidžia mėgautis komfortiška kelione, tačiau smarkesni krestelėjimai jaučiami ir automobilio salone.
Sportiška „Swift GLi“ versija debiutuos dar šiemet, o kitąmet pasirodys ir kabrioletas.
„Suzuki“ automobiliais Lietuvoje prekiauja bendrovė „Autounija“. „Suzuki Swift“ mūsų šalyje pasirodys birželio mėnesį.
Gegužė 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
vilma2
liux auto
Parašykite komentarą