
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Porsche Boxster“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: prestižiniai roadsteriai
Konkurentai: BMW Z4, „Mercedes-Benz SLK“
Varikliai: benzininiai: 2,7 ltr. (240 AG), 3,2 ltr (280 AG)
Išmatavimai: ilgis 433 cm, plotis 180 cm, aukštis 130 cm; bazė 242 cm
Svoris: 1,295 kg („Boxster“ su mechanine greičių dėže)
Reikia būti labai atidžiam norint atskirti, ar pro šalį pašvilpęs „Porsche Boxster“ yra naujos kartos modelis. Nors 80% jo komponentų yra nauji, tačiau naujojo „Boxster“ išvaizda, kitaip nei „Mercedes-Benz SLK“ ar BMW Z4, nebuvo radikaliai pakeista. „Porsche“ tvirtina, kad „Boxster“ dizainas yra nesenstantis, todėl esminių pokyčių ir nebuvo padaryta. Vis dėlto naujas modelis yra didesnis, su platesnėmis oro įsiurbimo angomis bei didesniais langais. Taip pat pakeista „Boxster“ priekinių žibintų ir šoninio vaizdo veidrodėliu forma – pastarieji dabar primena „Carrera GT“.
Net ir tie, kurie skeptiškai vertina konservatyvų „Porsche“ dizainą, atsisėdę prie naujojo „Boxster“ vairo bus priversti pripažinti jo pranašumą priešankstesnįjį modelį. Specialistų teigimu, naujasis „Boxster“ yra puikus valdymo, praktiškumo ir rafinuotumo derinys.
„Boxster“ aprūpintas išankstesniojo modelio paimtais 2,7 ltr. ir 3,2 ltr. varikliais. Tiesa, naujame modelyje šiek tiek padidinta šių apsukas mėgstančių agregatų galia: 2,7 ltr. „Boxster“ jėgainė gavo papildomus 12 AG, o 3,2 ltr. „Boxster S“ variklis – 20 AG. Dėl papildomos galios šie varikliai 100 km/val. greitį pasiekia tik 0,2 s greičiau, maksimalus greitis dėl to padidėjo vos 3 km/val., bet atnaujinti „Boxster“ varikliai yra ekonomiškesni.
Nors „Boxster S“ yra pastebimai energingesnis už bazinį modelį, tačiau daugeliui pirkėjų tikrai turėtų pakakti ir pigesnio „Boxster“. Abu modeliai yra daug gyvybingesni, nei kad būtų galima spręsti išjų techninių charakteristikų. Atnaujintos penkių ir šešių laipsnių mechaninės greičių dėžės pasižymi trumpesne svirties eiga ir greitesne reakcija, dėl to galima dar geriau išnaudoti dinamiškus „Boxster“ variklius.
Dinamiškumą pagerina ir nauji automobilių pakabos nustatymai, tuo tarpu „Porsche“ informatyvumas, kaip ir visada, yra neprilygstamas. Dėl puikaus balanso ir sukibimo posūkiai yra tikroji „Boxster“ stichija.
Papildomai galima užsisakyti 1 cm žemesnę aktyvią pakabą, kuri naudoja adaptyvius amortizatorius ir turi du rėžimus. „Porsche“ teigia, kad veikdama įprastiniu rėžimu ši pakaba yra dar komfortiškesnė už standartinę, tuo tarpu sportinis rėžimas sustandina amortizatorius ir pakaba tampa kietesnė. Kartu su šia aktyvia pakaba komplektuojama ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
Taip pat už papildomą mokestį galima įsigyti sportinį chronometro paketą, kuris leidžia mėgautis jautresniu akceleratoriaus pedalu ir apsaugo nuo pernelyg ankstyvo stabilumo kontrolės sistemos suveikimo. Užsisakius šį paketą priekinėje panelėje įmontuojamas chronometras.
Į „Boxster“ automobilius dedamos ir šoninės vairuotojo bei keleivio galvą saugojančios oro pagalvės ir efektyvūs progresiniai stabdžiai.
Storesnis ir išnaujų medžiagų pagamintas roadsterio stogas dar geriau saugo nuo vėjo bei kelio keliamo triukšmo. Kaip ir anksčiau, stogui pakelti ar nuleisti pakanka 12 s, tačiau dabar tai galima padaryti ir važiuojant 50 km/val. greičiu.
„Boxster“ galima reguliuoti ne tik vairo nuotolį, bet ir jo polinkio kampą. Aukštiems vairuotojams patiks galimybė dar toliau atgal atsistumti sėdynę, o efektyvesnė šildymo sistema neleis sužvarbti rankoms.
Tarp prestižinių roadsterių „Boxster“ yra lyderis ir pagal bagažinės talpą. Išdviejų skyrių susidedančios bagažinės talpa padidėjo 20 ltr. iki 280 ltr. Prie bagažinės padidėjimo prisidėjo ir tai, kad „Porsche“ atsisakė atsarginio rato ir vietoje jo komplektuoja pradurto rato užtaisymo rinkinį.
„Porsche“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Motopasaulis“. „Porsche Boxster“ kainuoja nuo 156,045 Lt. Užsisakius automobilį, jis būtų pristatytas per 4-5 mėnesius.
Sausis 13, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą