
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Nissan Pathfinder“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli/prestižiniai visureigiai
Konkurentai: „Land Rover Discovery“, „Volvo XC90“
Variklis: turbodyzelinis: 2,5 ltr. (172 AG)
Išmatavimai: ilgis 474 cm, plotis 185 cm, aukštis 178 cm; bazė 285 cm
Svoris: 2,130 kg
„Nissan“ pastaruoju metu labai sparčiai plečia savo visureigių gamą. Naujasis „Pathfinder“ pasirodė iškart po itin originaliai atrodančio „Murano“ ir prisijungė prie „Terrano“, „X-Trail“ bei „Patrol“ visureigių kompanijos.
Pagal pravažumą „Pathfinder“ yra artimesnis „Patrol“, o ne „X-Trail“. Naujasis visureigis turi atskirą šasi, sužemintų pavarų dėžę bei gan didelę prošvaistą, todėl išsiruošus pasivažinėti bekele jokių didesnių problemų neturėtų kilti.
Silpnoji „Pathfinder“ pusė atsiskleidžia užvažiavus ant asfalto. Dėl nemažų kėbulo svyravimų posūkiuose ir gan vangios vairo reakcijos „Pathfinder“ vingiuotuose keliuose yra nerangus ir šiuo aspektu nusileidžia „Land Rover Discovery“ ar „Volvo XC90“. Automobilio pakaba gerai slopina mažus nelygumus, tačiau didesni krestelėjimai bei nelygūs paviršiai visureigio salone yra jaučiami.
Š iuo metu „Pathfinder“ komplektuojamas su vieninteliu varikliu – 2,5 ltr. (172 AG) turbodyzeline jėgaine. Pasirinkus į standartinę įrangą įeinančią šešių laipsnių mechaninę greičių dėžę automobilis yra pakankamai dinamiškas. Š io agregato maksimalus sukimo momentas yra 403 Nm esant 2 tūkst. aps./min, taigi padirbėjus su pavarų perjungimo svirtimi galima gana neblogai startuoti išvietos. Penkių laipsnių automatinė greičių dėžė veikia lėtai ir dažnai įjungia ne tą pavarą, kurios norėtųsi.
Rudenį pasirodys ir rafinuotesnis 4,0 ltr. (266 AG) V6 benzininis variklis. Š ios V6 jėgainės urzgimas yra daug malonesnis ausiai nei šiurkštus dyzelinio variklio skleidžiamas garsas. Vėjo ir kelio keliamas triukšmas, padidinus greitį, šiek tiek padidėja, tačiau nėra labai įkyrus.
„Pathfinder“ savo klasėje yra toli gražu ne didžiausias visureigis, tačiau gana praktiškas. Jis yra pakankamai erdvus penkiems suaugusiems keleiviams, bet galėtų būti ir šiek tiek daugiau vietos gale sėdinčiųjų kojoms. Esant reikalui, galima atlenkti dar dvi bagažinės grindyse paslėptas sėdynes, tačiau dėl nedidelės erdvės kojoms čia patogiai įsitaisys nebent pora vaikų. Nulenkus vidurines sėdynes, įlipti į trečiąją eilę yra visiškai nesudėtinga.
Važiuojant septyniese, lieka labai nedaug vietos bagažui, tačiau norint pervežti didesnius krovinius antrą sėdynių eilę galima nulenkti į priekį, o trečią – įleisti į grindis.
Visureigio salonas pasižymi aukšta apdailos bei medžiagų kokybe ir stilingumu beveik nenusileidžia daug brangesniam „Land Rover Discovery“.
„Nissan“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Raitas“, „Ivuana“, „Smėlynės autocentras“ bei „Techruna“. Naujasis visureigis „Pathfinder“ kainuoja nuo 113,900 Lt.
Balandis 11, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Petras
Patinka šis džipas.Važinėju su beveik nauju
x-treilu. NorÄ—Äiau ateityje apsikeisti. ar yra galimybÄ—?
Parašykite komentarą