
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Nissan Murano“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: dideli/prestižiniai visureigiai
Konkurentai: „Volkswagen Touareg“, „Volvo XC90“, „Lexus RX300“, BMW X5
Variklis: benzininis 3,5 ltr. (231 AG)
Išmatavimai: ilgis 477 cm, plotis 188 cm, aukštis 171 cm; bazė 283 cm
Svoris: 1,870 kg
Naujojo „Nissan Murano“ pirkėjai praktiškai neturi jokios galimybės rinktis: visureigis turi vieną kėbulo variantą ir komplektuojamas tik su vienu varikliu bei viena greičių dėže. Vienintelis dalykas, kurį galima užsisakyti papildomai, yra „metallic“ dažai. Taigi, ar „Murano“ yra pajėgus varžytis su tokiais pirkėjų pripažintais visureigiais, kaip „BMW X5“, „Lexus RX300“ bei „Volvo XC90“?
Prestižinių visureigių pardavimai Europoje nuo 2000 m. išaugo dvigubai, galbūt todėl „Nissan“ su JAV gaminamu „Murano“ nusprendė pabandyti pakartoti „350Z“ kupė/roadsterio sėkmę ir išsikovoti didesnę Europos visureigių rinkos dalį. Tai gana sunkus uždavinys markei, kurios įvaizdis senajame žemyne dažniausiai siejamas su mažu ir nuotaikingu „Micra“ automobiliu.
„Nissan Murano“ gali pasigirti puikia sportiška išvaizda, o tai yra itin svarbu prestižinių visureigių segmente. „Murano“ pasižymi aptakiomis formomis ir įvairiais netikėtais dizaino sprendimais: pavyzdžiui, siaurėjantis trečiasis šoninis langas bei „350Z“ šiek tiek primenantys trikampiai galiniai žibintai.
JAV rinkoje „Murano“ pasirodė priešdvejus metus, tačiau kuriant europietišką jo versija buvo padaryta net 300 įvairių pakeitimų: nuo aerodinaminių savybių ir greičių dėžės iki stabdžių sistemos ir pakabos. Jei ne itin moderni išvaizda, būtų sunku atspėti, kad „Murano“ dizainas sukurtas specialiai JAV rinkai.
Odinis automobilio salonas yra pakankamai erdvus: vietos nepritruks nei priekyje, nei gale sėdintiems keleiviams. „Murano“ interjeras nusileidžia vokiškiems varžovams, tačiau yra pagyvintas įvairiomis sportiškomis detalėmis, kaip kad trijų stipinų vairas. Bendrą salono įspūdį gadina tik prastos kokybės plastikiniai paneliai.
Nors abi priekinės sėdynės turi elektroninį valdymą, tačiau vairą galima reguliuoti tik dvejomis kryptimis. Gale sėdinčius „Murano“ keleivius nuo pašalinių žvilgsnių saugo tamsinti langai, o jų sėdynės pasižymi 24 laipsniais didesniu atsilenkimo kampu. Bagažinės talpa yra 476 ltr., tačiau vienu rankenos spustelėjimu galines sėdynes galima nulenkti į priekį ir taip gauti 877 ltr. erdvę. Visureigyje yra pakankamai kišenėlių ir lentynėlių įvairioms smulkmenoms susidėti, o po priekine rankos atrama paslėptame užrakinamame skyriuje galima saugiai patalpinti nešiojamąjį kompiuterį.
Bene didžiausias „Murano“ trūkumas yra jo variklis, kuris taip pat pasiskolintas iš„Nissan 350Z“. „Nissan“ kol kas neturi jokio dyzelinio agregato, nors net 70% visureigių pirkėjų renkasi būtent dyzelinę jėgainę. Š io benzininio variklio ekonomiškumas yra palyginamas su X5, XC90 ar „Touareg“, tačiau šie automobiliai gali būti komplektuojami ir su dyzelinėmis jėgainėmis.
Į „Murano“ montuojama šešių laipsnių CVT greičių dėžė atitinka automobilio charakterį. Esant norui, vairuotojas gali pats perjunginėti pavaras stumtelėdamas pavarų dėžės svirti pirmyn arba atgal. Bene didžiausias „Murano“ konstruktorių nuopelnas yra tai, kad jis visiškai neprimena gremėzdiško amerikietiško visureigio. „Murano“ gerai nuslopina nedidelius kelio nelygumus, yra tiksliai valdomas ir preciziškai įveikia posūkius. Nepaisant pretenzijų būti visais keturiais ratais varomu automobiliu, „Murano“ dažniausiai varomas priekiniais ratais, o į galinę ašį sukimo momentas perduodamas tik tuomet, kai priekiniai ratai praranda sukibimą. Tiesa, vairuotojas gali pasirinkti ir nuolatinį keturių varomų ratų rėžimą.
Galingi stabdžiai turi elektroninę sistemą, saugančią nuo praslydimo esant užtrauktam rankiniam stabdžiui. „Murano“ taip pat aprūpintas puikia standartine įranga: odinėmis sėdynėmis, automatiniu oro kondicionieriumi, autopilotu bei galinio vaizdo kamera. Priekyje sėdinčius keleivius saugo priekinės ir šoninės oro pagalvės, o priekiniai saugos diržai turi pirotechninius fiksatorius. „Murano“ taip pat turi „ISOFIX“ vaikiškos kėdutės montavimo sistemą.
„Nissan“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Raitas“, „M.Budrikio autocentras“, „Ivuana“, „Smėlynės autocentras“ bei „Techruna“. „Nissan Murano“ modelis netiekimas Baltijos šalims, tačiau, labai norint, jį galima užsisakyti. Š is visureigis jums atsieis apie 160 tūkst. Lt.
Vasaris 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą