Naujas modelis: „Mercedes-Benz ML“

Debiutas: 2005 m. liepos mėn.
Segmentas: prestižiniai visureigiai
Konkurentai: BMW X5, „Land Rover Discovery“, „Volvo XC90“
Varikliai: benzininiai: 3,5 ltr. V6 (272 AG), 5,0 ltr. V8 (306 AG);
turbodyzeliniai: 3,0 ltr. V6 (190 AG), 3,0 ltr. V6 (218 AG)
Išmatavimai: ilgis 478 cm, plotis 191 cm, aukštis 182 cm; bazė 292 cm
Svoris: 2,110 kg

Nors priešininkai prestižinius visureigius kartais pašaipiai išvadina netgi prabangiais traktoriais, tačiau pastaruoju metu jų populiarumas auga kaip ant mielių. Pirkėjų susidomėjimą šiuo automobilių segmentu turėtų dar labiau padidinti naujasis „Mercedes-Benz ML“.

Dabartinis modelis, nepaisant prastų dinaminių savybių ir abejotinos salono apdailos kokybės, buvo gana sėkmingas, naujajam ML taip pat prognozuojama puiki ateitis.

“Mercedes-Benz ML”

Naujasis ML yra šiek tiek ilgesnis, platesnis bei žemesnis, o ryškesnės kėbulo linijos suteikia visureigiui sportišką išvaizdą. Vis dėlto pagrindiniai pokyčiai yra nematomi: dabartinis modelis, kaip tikras visureigis, turėjo atskirą pavarų sužeminimo dėžę, tačiau dėl to smarkiai nukentėjo jo valdymo savybės, tuo tarpu kurdami naująjį ML konstruktoriai pirmenybę teikė ne pravažumui, o rafinuotumui – šio visureigio pakaba mažai kuo skiriasi nuo klasikinio „Mercedes-Benz“ sedano.

Panorėjusiems nuvažiuoti nuo asfalto, skirtas specialus bekelės rėžimas, kuris sušvelnina variklio reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą. ML taip pat aprūpintas nusileidimo nuo stačios kalvos sistema. Na o patys išrankiausi klientai už papildomą mokestį galės užsisakyti netgi atskirą pavarų sužeminimo dėžę bei blokuojamus diferencialus.

“Mercedes-Benz ML”

Dėl patobulintos kėbulo kontrolės naujasis ML geriau įveikia posūkius, o automobilio vairas tapo informatyvesnis. Nors ML valdymo savybėmis dar negali lygintis su BMW X5, tačiau nėra toks gremėzdiškas kaip kad jo pirmtakas.

Papildomai bus galima užsisakyti pneumatinę pakabą, kuri turi tris nustatymus – įprastinį, komfortišką ir sportišką. Važiuojant sportišku rėžimu visureigis geriau įveikia posūkius, tačiau ML pirkėjams labiausiai turėtų patikti komfortiškasis nustatymas.

“Mercedes-Benz ML” salonas

Galingiausia ML jėgainė yra atnaujintas 5,0 ltr. V8 (306 AG) agregatas. Kaip ir ankstesniame modelyje, smarkiai padidinus apsukas pasigirsta malonus šio galingo variklio riaumojimas. Didžiausio populiarumo turėtų sulaukti V6 dyzelinės jėgainės, turinčios vienodas kuro sąnaudas, bet skirtingą galią. Visi ML varikliai komplektuojami su septynių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

“Mercedes-Benz ML”

Naujojo ML kūrėjai daug dėmesio skyrė šio visureigio salonui, taigi dabar ML interjeras apdailos bei medžiagų kokybe prilygsta „Mercedes-Benz“ sedanams, o jo prietaisų skydelis yra stilingas, sportiškas ir patogus naudoti.

Visureigyje pavarų perjungimo svirtis įtaisyta ne įprastinėje vietoje tarp sėdynių, o ant vairo kolonėlės. Š i svirtelė veikia itin preciziškai, tačiau pavaras galima perjungti ir ant vairo įtaisytais mygtukais.

Dėl padidėjusių matmenų ML tapo erdvesnis, jame yra daugiau vietos galvai bei kojoms. Automobilio gale grindys yra beveik visiškai plokščios, todėl viduryje sėdintis keleivis gali įsitaisyti patogiau, negu pirmtake.

Naujasis ML turės tik penkiavietį kėbulą, o septynviečių visureigių mėgėjams bus skirtas prailgintos ML platformos pagrindu sukurtas naujasis G klasės modelis, kuris debiutuos jau kitais metais.

Balandis 7, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: