
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Land Rover Range Rover Sport“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai visureigiai
Konkurentai: BMW X5, „Porsche Cayenne“
Varikliai: benzininiai: 4,4 ltr. V-8 (299 AG), kompresorinis 4,2 ltr. V-8 (390 AG);
turbodyzelinis 2,7 ltr. V-6 (190 AG)
Išmatavimai: ilgis 479 cm, plotis 193 cm, aukštis 179 cm; bazė 275 cm
Svoris: 2,455 kg (su 2,7 ltr. varikliu)
„Land Rover Range Rover Sport“ visureigis primena amerikietiško futbolo žaidėją: jis yra gremėzdiškas, sunkus, tačiau aprūpintas kompresoriniu varikliu – ir stebėtinai greitas.
„Range Rover Sport“ buvo sumanytas kaip „Porsche Cayenne“, BMW X5, „Volkswagen Touareg“ ir kitų „plentinių“ visureigių varžovas. Š į modelį galima užsisakyti su aštuonių cilindrų benzininiais 4,4 ltr. ir 4,2 ltr. (kompresorinis) bei 2,7 ltr. turbodyzeliniu varikliu.
Galingiausias kompresorinis 390 AG išvystantis agregatas yra išties įspūdingas – jo sukimo momentas siekia net 550 Nm, o 100 km/val. greitį šis daugiau nei 2,5 tonos sveriantis monstras pasiekia per 7,6 s. Norint aplenkti kelyje sutiktą automobilį pakanka vos švelniai prisilieti prie akceleratoriaus pedalo, o ausį nuolat glosto išvariklio skyriaus sklindantis kompresoriaus zvimbimas.
Visi „Range Rover Sport“ varikliai yra komplektuojami su šešių laipsnių automatine greičių dėže. Ypač daug įtakos šio visureigio valdymui turi naujoji „Dynamic Response“ sistema. „Dynamic Response“ yra galingiausiu 4,2 ltr. varikliu aprūpintos versijos standartinė įranga, tačiau už papildomą mokestį ji gali būti komplektuojama ir su silpnesniais varikliais. Š ios sistemos kompiuteris stebi automobilio parametrus, pavyzdžiui, greitį bei vairo pasukimo kampą, ir nusprendžia, kada automobilis gali pradėti svirti. Tuomet hidrauliniai varikiai įtempia specialias standinančias sijas. Be abejo, net ir su „Dynamic Response“ automobilis išlieka pakankamai informatyvus posūkiuose ir šiek tiek pasvyra, tačiau be šios sistemos visureigis svirtų daug labiau. Reikia pastebėti, kad būtent dėl „Dynamic Response“ sistemos šis modelis ir yra vertas pavadinime atsiradusio žodelio „Sport“.
„Range Rover Sport“ vairas yra galbūt pernelyg lengvas, o su 20 colių dydžio ratais komplektuojama galingiausiu varikliu aprūpinta „Sport“ versija yra gana standi, tačiau tuo pat metu ir pakankamai komfortiška.
Š is „Land Rover Discovery“ pagrindu sukurtas visureigis pasižymi ir puikiomis pravažumo savybėmis. Nuvažiavus nuo asfalto automobilio stabilumu ir pravažumu pasirūpins „Terrain Response“ sistema. Vairuotojas gali pasirinkti vieną išpenkių „Terrain Response“ nustatymų: įprastinį, slidžios dangos, purvo (gilių provėžų), smėlio bei uolų. Pasirinkus tinkamą režimą „Range Rover Sport“ pravažumu beveik nenusileidžia tankui.
„Land Rover“ automobiliais Lietuvoje prekiauja Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Š iauliuose esantys „Sostenos“ salonai. „Range Rover Sport“ mūsų šalyje kainuoja nuo 173 tūkst. Lt (versija su 2,7 ltr. turbodyzeliniu varikliu).
Rugsėjis 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą