
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Hyundai Sonata“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: masiniai dideli automobiliai
Konkurentai: „Š koda Superb“, „Chevrolet Evanda“, „Toyota Camry“
Varikliai: benzininiai: 2,4 ltr. (161 AG), 3,3 ltr. V6 (233 AG)
Išmatavimai: ilgis 480 cm, plotis 183 cm, aukštis 148 cm, bazė 273 cm
Svoris: 1,463 kg (su 2,4 ltr. varikliu)
„Hyundai“ visuomet buvo linkusi akcentuoti patrauklias savo modelių kainas bei turtingą standartinę įrangą. Visiškai suprantama, kad šis Pietų Korėjos gamintojas nori nutylėti labai vidutiniškas valdymo savybes, prieštaringai vertinamą dizainą bei prastą likutinę vertę.
Išpirmo žvilgsnio naujoji „Sonata“ atrodo tikrai neblogai. Š io modelio išorė kiek primena „Ford Mondeo“, tačiau „Sonata“ yra gerokai didesnė. Dėl erdvaus salono naujasis „Hyundai“ modelis puikiai tiks tiems žmonėms, kurie dažnai keliauja penkiese.
Be to, galima pasidžiaugti, kad šis gamintojas pagaliau nusprendė atsisakyti interjerą darkančių pigių plastikinių medžio imitacijų bei šiurkščių panelių. Naujosios „Sonata“ prietaisų skydelis bei kiti apdailos elementai yra pagaminti išmalonios liesti medžiagos, o saloną pagyvina anglies pluošto apdailos akcentai.
Labiausiai tenka nusivilti šio modelio varikliais. Užvedant 2,4 ltr. jėgainę pasigirsta toks triukšmas, jog galima pagalvoti, kad automobilyje sumontuotas dyzelinis agregatas. Veikiausiai daugelis neprieštaraus, kad 161 AG pajėgumą turinčio agregato turėtų pakakti net ir šiam nemažam automobiliui, tačiau, deja, taip nėra. Išvietos „Sonata“ pajuda gana vikriai, tačiau greitai pradeda trūkti variklio traukos.
Netgi ir smarkiai patobulinta „Sonata“ valdymo savybėmis vis dar nusileidžia daugumai savo varžovų. Be to, važiuojant nelygiu keliu salone puikiai girdisi automobilio pakabos keliamas triukšmas.
„Sonata“ gali pasigirti išties turtinga standartine įrangą – į ją įtraukta daugybė saugumo įrangos, elektra valdomi langai, oro kondicionierius, garso atkūrimo sistema, elektra valdomi bei šildomi veidrodėliai, šildomos priekinės sėdynės, „Metallic“ dažai.
„Hyundai“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Vytaras“ bei „Ertona“. „Hyundai Sonata“ mūsų šalyje kainuoja nuo 58,921 Lt (su 2,4 ltr. varikliu).
Liepa 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą