Naujas modelis: Hyundai Santa Fe

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli visureigiai
Konkurentai: „Chevrolet Captiva“, „Kia Sorento“, „Mitsubishi Pajero Sport“
Varikliai: benzininis 2,7 ltr. V-6 (189 AG);
turbodyzelinis 2,2 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 465 cm, plotis 189 cm, aukštis 180 cm, bazė 270 cm
Svoris: 1,873 kg

Dabar prekės vardas yra svarbus beveik kiekvienam produktui. Sukūrus naują gaminį ir pasilikus seną pavadinimą rizikuojama, kad pirkėjai nepastebės naujovės, kita vertus, naujo vardo įvedimas į rinką yra ilgas ir daug lėšų reikalaujantis procesas. Kurdamas naują visureigį Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ nusprendė pasilikti neblogai žinomą „Santa Fe“ pavadinimą, tačiau naujojo „Santa Fe“ nereikėtų tapatinti su jo pirmtaku, nes naujas modelis yra gerokai didesnis, kokybiškesnis ir pajėgesnis visureigis.

„Hyundai Santa Fe“

Nors „Santa Fe“ jau perėjo į didelių visureigių klasę, pagal kainą jis vis dar gali varžytis ir su gerai sukomplektuotais mažesniais modeliais. „Santa Fe“ gavo naują galinę pakabą, naują elektronikos valdomą keturių varomų ratų sistemą, naują 2,2 ltr. dyzelinį agregatą bei naujas pavarų dėžes. 2,7 ltr. benzininė jėgainė komplektuojama tik su keturių laipsnių automatine greičių dėže, tuo tarpu dyzelinės versijos pirkėjai gali rinktis penkių laipsnių mechaninę arba automatinę transmisiją.

Š į modelį kruopščiai išbandę specialistai tikina, kad „Santa Fe“ yra bene kokybiškiausias korėjietiškas automobilis, galintis pasigirti ir gera salono apdailos kokybe. Tiesa, medžio apvadai priekinėje panelėje atrodo neskoningai. Penkiavietis modelis pasižymi puikiu salono erdvės ir bagažinės talpumo santykiu, o prireikus pervežti daugiau bagažo galima nulenkti galines sėdynes. Septynvietėje „Santa Fe“ versijoje rasime gale sumontuotą trečiąją sėdynių eilę, kurią panorėjus galima įleisti į grindis.

„Hyundai Santa Fe“

„Santa Fe“ yra išties rafinuotas modelis: abu varikliai dirba tyliai ir tolygiai, pavarų dėžė veikia itin sklandžiai, gerai slopinamas padangų ir vėjo keliamas triukšmas. Š io visureigio šturvalas yra pakankamai informatyvus, o pakaba leidžia pasilepinti komfortiška kelione. Įprastinėmis sąlygomis varomi tik priekiniai „Santa Fe“ ratai, tačiau jiems praslydus pusė sukimo momento automatiškai perduodama į galinę ašį. Tiesa, elektronika ne visuomet suveikia pakankamai greitai, tad išvažiuojant išstaigesnio posūkio spustelėjus akceleratoriaus pedalą jaučiamas nedidelis truktelėjimas. Keturių varomų ratų režimą galima įjungti ir rankiniu būdu, tačiau šis modelis neturi žemo perdavimo skaičiaus pavarų dėžės, tad pernelyg toli į bekelę nuklysti nevertėtų.

„Hyundai Santa Fe“ salonas

Dyzelinis variklis yra 39 AG silpnesnis už benzininę jėgainę, tačiau galios trūkumą atperka didesnis sukimo momentas, siekiantis 335 Nm. Tuo tarpu benzininis V-6 agregatas yra gana nerangus, nenoriai didina apsukas ir nekaip veikia su standartiniu keturių laipsnių „automatu“, tad dyzelinio agregato ir penkių laipsnių mechaninės greičių dėžės tandemas yra kur kas geresnis pasirinkimas.

Privalumai: rafinuotas, erdvus salonas, geras dyzelinis variklis
Trūkumai: prastas benzininis agregatas, aukštoka pradinė kaina
Verdiktas: erdvus ir kokybiškas visureigis

„Hyundai“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Vytaras“, „Autounija“ ir „Autoaljansas“. Mūsų šalyje „Hyundai Santa Fe“ kainuoja nuo 98,500 Lt (penkiavietis modelis su benzininiu varikliu).

„Hyundai Santa Fe“

Lapkritis 20, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • giedrius

    gera masina, noriu ir greit pirksiu

  • jovita

    man reikia

  • Turiu ir džiaugiuosi

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: