Naujas modelis: „Fiat Croma“

Debiutas: 2005 m. rudenį
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Citroen C5“, „Ford Mondeo“, „Opel Vectra“, „Skoda Octavia“
Varikliai: benzininiai: 1,8 ltr. (140 AG), 2,2 ltr. (147 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG), 2,4 ltr. (200 AG)
Išmatavimai: ilgis 475 cm, plotis 177 cm, aukštis 160 cm, bazė 270 cm
Svoris: 1,430 kg (su 1,8 ltr. varikliu)

Siekdami pagerinti įvaizdi automobilių gamintojai universalams dažnai sukuria skambius pavadinimus, pavyzdžiui, „Avant“, „Touring“ ar „Sportwagon“. Tuo tarpu „Fiat“ naująją „Croma“ nusprendė pavadinti komfortišku universalu („Comfort wagon“).

Ištiesų „Croma“ tėra paprasčiausias universalas aukštesniu stogu, kurio aukšta sėdėsena primena vienatūrį. Naujajame modelyje yra daug vietos priekyje sėdinčių keleivių galvai ir kojoms, o jo gale komfortiškai įsitaisys net ir aukštaūgiai keleiviai. Dėl žemo transmisijos tunelio šio automobilio gale yra patogu sėdėti net ir trise.

“Fiat Croma”

Naujasis „Fiat“ modelis turėtų itin patikti tiems, kurie mėgsta pasiimti daug bagažo – gilios ir patogiai suplanuotos „Croma“ bagažinės talpa siekia net 500 ltr. Be to, norint pakrauti ar iškrauti sunkius daiktus galima pakelti krovinių skyriaus grindis ir tuomet nebereikia jų kiloti per aukštą slenkstį. Prireikus dar daugiau erdvės kroviniams, galima nulenkti santykiu 60/40 padalintas galines sėdynes, tačiau jos nesuformuoja lygaus bagažinės pagrindo.

„Croma“ vairuotojas turėtų nesunkiai susirasti patogią sėdėseną, nes galima reguliuoti tiek vairo aukštį, tiek ir jo nuotolį. Vis dėlto tenka pastebėti, kad pagal salono apdailos kokybę „Fiat“ kol kas nusileidžia savo konkurentams – kai kurie naujosios „Croma“ salono spalvų deriniai bei plastikiniai paneliai atrodo tikrai nekaip.

“Fiat Croma”

„Croma“ pakaba puikiai slopina įvairiausius kelio nelygumus, ir važiuojant dideliu greičiu automobilis atrodo stabilus. Nepaisant to, šis modelis pernelyg daug svyra posūkiuose, o jo sėdynės nepakankamai gerai prilaiko vairuotoją. „Croma“ yra itin jautri kelio dangos pokyčiams, o šoninio vaizdo veidrodėliai taip pat kelia nemažai triukšmo, tačiau šie pašaliniai garsai nėra labai įkyrūs.

Naujasis „Fiat“ modelis bus komplektuojamas su dviem benzininiais ir trimis turbodyzeliniais agregatais. 2,2 ltr. benzininio variklio galios pakanka, tačiau „aštresnį“ vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams labiau patiks 150 AG turbodyzelinis agregatas. Š is variklis pasižymi puikia trauka vidutinių sūkių diapazone ir, važiuojant pastoviu greičiu, dirba gana tyliai.

“Fiat Croma” salonas

„Croma“ pasiryžęs varžysis su ne tik su vidutinės klasės universalais, bet ir su sedanais. Š is modelis turėtų pasižymėti patrauklia kaina bei turtinga įranga. Net ir bazinė versija veikiausiai turės 7 oro pagalves, oro kondicionierių bei elektra valdomus langus.

„Fiat“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autobrava“, „Adampolis“, „Klaipėdos Eoltas“, „Autovygreda“, „Sadiras“ ir „Fiada“. „Fiat Croma“ mūsų šalyje laukiama spalio mėnesį, o jis kainuos maždaug nuo 70 tūkst. Lt.

Liepa 19, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • bozena

    pujkus auomobilis

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: