Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Ferrari F430“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: prestižiniai kupė
Konkurentai: „Lamborghini Gallardo“, „Aston Martin DB9“
Variklis: benzininis 4,3 ltr. V8 (490 AG)
Išmatavimai: ilgis 451 cm, plotis 192 cm, aukštis 121 cm; bazė 260 cm
Svoris: 1,450 kg
Galima pajuokauti, kad praeitais metais „Ferrari“ nieko naujo neparodė – tik, kaip jau tapo įprasta, laimėjo abu „Formulės 1“ titulus, pristatė naują flagmaną „612 Scaglietti“, o metų gale dar sukūrė pamainą populiariajam „360 Modena“ modeliui – naująjį F430.
Nors F430 išvaizda primena „Modena“, tačiau net 70% šio automobilio sudaro visiškai nauji komponentai, tame tarpe ir kėbulas, 4,3 ltr. (490 AG) V8 variklis bei šešių laipsnių sekvencinė greičių dėžė. Be to, tai pirmasis aštuonių cilindrų „Ferrari“, turintis elektroniškai valdomus amortizatorius.
Jei manote, kad „Formulės 1“ technologijos praktiškai nepritaikomos, tuomet jums pats metas pakeisti savo nuomonę. F430 panaudotos „Ferrari F1“ sistemos, kontroliuojančios ratų prasisukimą bei valdančios automobilio pakabos parametrus. Ant vairo sumontuotu jungikliu galima pasirinkti vieną išpenkių stabilumo kontrolės darbo rėžimų ir kartu keisti pavarų perjungimo greitį bei amortizatorių kietumą.
Vairuojant galingu varikliu aprūpintą F430, posūkyje „užmesti“ automobilio galinę dalį yra vieni juokai, o taip besismaginant lazdos perlenkti neleidžia laiku įsikišanti traukos kontrolės sistema.
F430 yra patogus ir kasdieniniam naudojimui, tačiau reikia priprasti prie į centrą pastumtos vairuotojo pozicijos bei didelio automobilio pločio. Elastingas „Ferrari“ variklis leis ir nesužeminus pavaros akimirksniu aplenkti kelyje pasitaikiusį automobilį.
F430 variklio skleidžiamas garsas skiriasi nuo kitų „Ferrari“ V8 agregatų. Jėgainė garsiau dirba prie žemų apsukų, o viršijus 4,500 aps./min ribą gausmas sumažėja.
Apibendrinant būtų galima pasakyti, kad F430 yra puikus automobilis, o jei dar langų atidarymo mygtukai būtų sumontuoti durelėse, sakytume, kad jis yra visiškai išbaigtas.
Vasaris 15, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą