
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Daihatsu Sirion“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: maži automobiliai
Konkurentai: „Skoda Fabia“, „Hyundai Getz“, „Chevrolet Kalos“
Varikliai: benzininiai: 1,0 ltr. (68 AG), 1,3 ltr. (86 AG)
Išmatavimai: ilgis 360 cm, plotis 167 cm, aukštis 155 cm; bazė 243 cm
Svoris: 890 kg (su 1,0 ltr. varikliu)
Naujasis „Daihatsu Sirion“ modelis atrodo išties neblogai, tačiau išvaizda dar negarantuoja sėkmės konkurencinėje kovoje su mažų automobilių klasės lyderiais.
Vienas išpagrindinių „Sirion“ argumentų yra geras kainos ir kokybės santykis: Vokietijoje „Sirion“ kainuoja nuo 11,290 eurų (38,982 Lt). „Sirion“ taip pat pasižymi itin mažais eksploatavimo kaštais – su 1,0 ltr. jėgaine 100 km jis sunaudoja vos 5 ltr. benzino. Modelio su 1,3 ltr. varikliu degalų sąnaudos yra 5,8 ltr./100 km.
„Daihatsu Sirion“ taip pat gali pasigirti standartinės įrangos gausa: automobilis komplektuojamas su priekinėmis ir šoninėmis oro pagalvėmis, oro kondicionieriumi, kompaktinių diskų grotuvu, elektra valdomais langais ir t.t.
Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis „Sirion“ yra šiek tiek didesnis. Automobilis yra pakankamai erdvus, o jo gale patogiai išsiteks du suaugę keleiviai. Vis dėlto automobilio bagažinė nėra didelė – 225 ltr., tačiau nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 630 ltr.
Automobilio salonas yra toks pat patrauklus, kaip ir jo išorė. Gerai atrodo „Sirion“ centrinė konsolė, yra daug vietos įvairioms smulkmenoms susidėti. Vis dėlto vaizdą šiek tiek gadina pigiai atrodantys plastikiniai paneliai.
Mieste 1,0 ltr. variklio tikrai pakanka, tačiau užmiestyje prie didesnių greičių jam sekasi gana sunkiai. Š iek tiek galingesnis 1,3 ltr. agregatas taip pat yra ne šedevras ir, norint neatsilinkti nuo kitų eismo dalyvių, tenka nemažai padirbėti su pavarų perjungimo svirtimi.
„Sirion“ pasižymi neblogomis valdymo savybėmis, tačiau jam šiek tiek trūksta sukibimo, o posūkiuose automobilis pernelyg svyra į šoną. Prie didesnių apsukų abu varikliai dirba gana garsiai, bet vėjo ir kelio keliamas triukšmas slopinamas gana gerai.
Deja, Lietuvoje „Daihatsu“ automobiliais iki šiol niekas neprekiauja, todėl praktiškai beveik nėra galimybės įsigyti šį automobilį mūsų šalyje.
Vasaris 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą