Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Citroen C4“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Renault Megane“, „Opel Astra“, „Volkswagen Golf“, „Mazda 3“
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (110 AG), 2,0 ltr. (138 AG), 2,0 ltr. (143 AG), 2,0 ltr. (180 AG);
turbodyzeliniai: 1,6 ltr. (92 AG), 1,6 ltr. (110 AG), 2,0 ltr. (138 AG)
Išmatavimai: ilgis 427 cm, plotis 177 cm, aukštis 147 cm; bazė 261 cm (penkių durų modelis)
Svoris: 1,561 kg (penkių durų modelis su 1,4 ltr. varikliu)
Panašu, kad prieškurį laiką atsisakiusi nuostolingo išskirtinumo ir, galima sakyti, tapusi pelninga PSA dalimi, su naujuoju C4 modeliu „Citroen“ vėl atgavo apetitą kurti veržlius bei novatoriškus automobilius.
Daug savitų „Citroen“ bruožų galima rasti gracingame penkių ir kampuotame trijų durų C4 modeliuose: pavyzdžiui, skaitmeninis tachometras smarkiai padidinus apsukas pradeda šviesti raudonai, o vairo įvorė sukonstruota taip, kad vaire esantys mygtukai visada lieka toje pačioje vietoje. „Citroen“ taip pat sukūrė alternatyvą ant galinio vaizdo veidrodėlio kabinamiems kvepiantiems medeliams – į C4 prietaisų skydelio ventiliatorių galima įdėti kvepalų flakonėlį.
„Citroen“ yra itin glaudžiai susijęs su „Peugeot“ ir todėl nemaža dalis naujojo C4 techninių sprendimų buvo perimta iš„Peugeot 307“. Vis dėlto jei prieštrejus metus išleistas „Peugeot 307“ visais įmanomais būdais lygiavosi į „Volkswagen Golf“, tai naujajam C4 suteiktas savitas prancūziškas charakteris.
„Citroen C4“ yra toks minkštas ir komfortiškas, jog kartais juokaujama, kad jo salone nitrogliceriną būtų galima saugiai vežti net ir per suartą lauką. Kita vertus, automobilis pasižymi užtikrintu valdymu, puikiu sukibimu su kelio danga bei informatyviu vairu. „Citroen“ net ir nebandė mėgdžioti „aštraus“ „Ford Focus“ stiliaus, todėl net kietesnis bei tikslesnis 180 AG išvystantis C4 VTS modelis yra gana komfortiškas.
Naujasis C4 gali būti komplektuojamas su penkias benzininiais ir trimis dyzeliniais varikliais. Specialistų manymu, labiausiai pirkėjus turėtų dominti 1,6 ltr. (110 AG) benzininis ir dyzelinis varikliai. Dyzelinis agregatas yra ekonomiškesnis bei dinamiškesnis prie vidutinių apsukų. Tuo tarpu analogiškas benzininis variklis taip pat yra gana elastingas esant daugiau kaip 2 tūkst. aps./min., todėl nereikalauja pavaros perjungimo lenkimo metu. Š is variklis prie didelių apsukų yra dinamiškesnis už analogiškos galios dyzelį. Tuo tarpu VTS elastingumu pasigirti tikrai negali, ir jo vairuotojui teks gerokai paplušėti su pavarų perjungimo svirtimi. Be to, niekada neatrodo, kad jo pajėgumas siektų 180 AG.
Tiek trijų, tiek ir penkių durų C4 modeliai pasižymi gana panašia salono erdve. C4 puikiai atitinka šeimos automobilio reikalavimus, juo gali važiuoti ir keturi suaugę keleiviai, bet dėl žemėjančio stogo gale sėdintiems aukštesniems žmonėms gali tekti šiek tiek palenkti galvą į priekį.
Stačiakampio formos C4 bagažinė atitinka šios klasės automobiliui keliamus reikalavimus. Prireikus pervežti didesnį krovinį, galines sėdynes galima nulenkti į priekį, tačiau tokiu atveju priekines sėdynes reiks šiek tiek pastumti pirmyn.
C4 vairuotojo sėdėsena yra gan aukšta, nes kitu atveju vaizdą užstotų prietaisų skydelis. Vairuotojo sėdynė yra patogi, taip pat galima reguliuoti vairo aukštį bei nuotolį. Reiktų pastebėti, kad trijų durų modelyje galinio vaizdo matomumas yra šiek tiek geresnis nei penkių durų versijoje.
Didesnis priekaištas C4 konstruktoriams galėtų būti perkrautas prietaisų skydelis, kuriame galima rasti net keturis displėjus: centrinį spidometrą, skaitmeninį tachometrą, navigacinę sistemą bei oro srautų valdymo ekranėlį. „Citroen“ savininkai laikui bėgant prie to turėtų priprasti, tačiau išpradžių visa tai atrodo gana sudėtingai.
„Citroen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Auto Sabina“, „Autoaibė“, „Javona“ ir „Š iaulių autoservisas“. 5 durų „Citroen C4“ su 1,4 ltr. benzininiu varikliu kainuoja nuo 47 tūkst. Lt.
Sausis 5, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
XX
NepasakyÄiau, kad minkÅ¡ta
Parašykite komentarą