
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Cadillac CTS“
Debiutas: 2005 m. kovo mėn.
Klasė: prestižiniai vidutiniai automobiliai
Konkurentai: 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“
Varikliai: benzininiai: 2,6 ltr. (179 AG), 3,2 ltr. (215 AG)
Išmatavimai: ilgis 483 cm, plotis 180 cm, aukštis 144 cm; bazė 288 cm
Svoris: 1,719 kg (su 2,6 ltr. varikliu)
Į Europą sugrįžęs „Cadillac“ tikisi vėl užkariauti pirkėjų simpatijas naujuoju „Cadillac CTS“ modeliu. Su 3 serijos BMW bei C klasės „Mercedes-Benz“ konkuruosiantis automobilis neatitinka tradicinio „Cadillac“ įvaizdžio. Visų pirma, kitaip nei šeštajame dešimtmetyje pagamintas „Cadillac“, kuri Elvis Presley padovanojo savo mamai, CTS yra ne rožinės spalvos ir jo galinė dalis neprimena dviejų ryklio pelekų. Naujojo CTS išvaizda yra pabrėžtinai moderni ir šiuolaikiška.
Deja, to paties negalima pasakyti apie automobilio vidų – salone vyrauja blizgantys ir kieti plastikiniai paneliai, kuriantys senamadiško automobilio atmosferą. „Cadillac CTS“ yra daug ilgesnis nei pagrindiniai jo konkurentai – amerikietiško automobilio ilgis viršija 4 m 80 cm – todėl tiek priekyje, tiek ir gale sėdintiems keleiviams vietos neturėtų trūkti.
Panašu, kad kol kas nei „Audi“ interjero dizaineriams, nei BMW važiuoklės inžinieriams dėl „Cadillac CTS“ pasirodymo sunkti galvos nereikia. Nors CTS pakaba gan jautriai reaguoja į kiekvieną didesnį kelio nelygumą, tačiau staigesnėje įkalnėje ar nuokalnėje ji atrodo išplaukusi. Be to, CTS gan smarkiai svyra posūkiuose, o automobilio vairas tikrai nepasižymi informatyvumu. Š alia to, „Cadillac CTS“ prastai slopina vėjo keliamą triukšmą.
Š iuo metu siūlomi du benzininiai CTS varikliai: 2,6 ltr. ir 3,2 ltr. Galingesnis variklis pasižymi gera trauka plačiame apsukų diapazone, todėl su CTS lenkti kitus automobilius yra nesudėtinga.
Deja, Lietuvoje šiais automobiliais realiai niekas neprekiauja, tad, labai norėdami įsigyti, geriau iškarto dairykitės į užsienį.
Sausis 26, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą