
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Alfa Romeo Brera“
Debiutas: šį pavasarį
Segmentas: kupė
Konkurentai: „Audi TT Coupe“, „Mazda RX-8“
Varikliai: benzininiai: 2,2 ltr. (185 AG), 3,2 ltr. V6 (260 AG)
Išmatavimai: ilgis 441 cm, plotis 183 cm, aukštis 137 cm, bazė 253 cm;
Svoris: 1,470 kg
Neišvaizdus kupė galėtų tikėtis tokios pat sėkmės kaip ir vienatūris be sėdynių, nes šiame segmente dizainas yra vienas pagrindinių automobilio privalumų. Laimei, visi „Alfa Romeo“ modeliai atrodo puikiai. Nors ir kuklesnis GT kupė gali pasigirti geru dizainu, jis tikrai neprilygsta naujajam „Brera“. Pastarasis automobilis net ir nuotraukose atrodo įspūdingai, o realybėje harmoningas elegancijos ir agresijos derinys atrodo išties pritrenkiamai.
Puiki išvaizda gali privilioti pirkėjus į salonus, tačiau, norint parduoti automobilį, to dar nepakanka. Dėl to gamintojas tikina, kad „Brera“ yra ne mažiau praktiškas nei stilingas ir pasižymi puikiu valdymu. Ištiesų šie „Alfa Romeo“ teiginiai šiek tiek prasilenkia su realybe – norint patogiai įsitaisyti ant galinės „Brera“ sėdynės reiktų nusiimti rankas bei galvą. Bagažinės talpa siekia 300 ltr., o nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 610 ltr, tačiau daiktus tenka kilnoti per gana aukštą slenkstį.
Automobilio priekyje sėdintiems keleiviams taip pat skirta nedaug erdvės: kojos išsitenka patogiai, tačiau aukštesni vairuotojai galva sieks lubas. Kai kuriose Vakarų Europos šalyse į standartinę įrangą įtrauktas stiklinis panoraminis stogas, kuris automobilio salonui suteikia erdvumo įspūdį.
Išpradžių „Brera“ bus komplektuojamas su dviem – 2,2 ltr. (185 AG) ir 3,2 ltr. (260 AG) – benzininiais varikliais, o vėliau gamintojas pasiūlys ir 200 AG turbodyzelinį agregatą. Abi benzininės jėgainės dirba puikiai. Esant mažesnėms apsukoms 2,2 ltr. variklis maloniai niurna, o spustelėjus akceleratorių pasigirsta stipresnis ūžimas. 3,2 ltr. V6 jėgainė gaudžia dar solidžiau. Mažesnio darbinio tūrio agregatu aprūpinta „Brera“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,6 s, o su V6 jėgaine – per 6,8 s. Tiesa, stabdžių pedalas galėtų būti ne toks „klampus“, nes dabar tai nekelia pasitikėjimo skriejant dideliu greičiu.
„Brera“ vairas veikia preciziškai, tačiau galėtų būti kiek informatyvesnis. Š iuo automobiliu malonu lėkti vingiuotu keliu, o jo konstruktoriams pavyko rasti tinkamą stabilumo ir komforto balansą. Truputėli per greitai įlėkus į posūkį priekiniai ratai pradeda slysti, ypač vairuojant V6 agregatu aprūpintą modelį. Tiesa, 3,2 ltr. variklis komplektuojamas su visų keturių varomų ratų pavara, kuri pagerina stabilumą važiuojant slidžiu keliu.
Į „Alfa Romeo Brera“ bazinę įrangą įtraukta elektroninė stabilumo sistema VDC, ABS, ASR ir EBD stabdžių sistemos, septynios oro pagalvės, oro kondicionierius, galinis parkavimo daviklis, radijas su CD grotuvu ir šešiais garsiakalbiais, o taip pat kita saugumo ir komforto įranga.
Privalumai: | pritrenkianti išvaizda; galingi varikliai; komfortiška rida |
Trūkumai: | ankštokas salonas; aukšta kaina |
Verdiktas: | gražus ir greitas, tačiau brangokas kupė |
„Alfa Romeo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autobrava“, „Autovygreda“ ir „Fiada“.
Vasaris 14, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą