Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Alfa Romeo 159“
Debiutas: 2005 m. pabaiga arba 2006 m. pradžia
Segmentas: prestižiniai vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Audi A4“, 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“, X tipo „Jaguar“ / „Volkswagen Passat“, „Honda Accord“
Varikliai: benzininiai: 1,9 ltr. (160 AG), 2,2 ltr. (185 AG), 3,2 ltr. V6 (260 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG), 2,4 ltr. (200 AG)
Išmatavimai: ilgis 466 cm, plotis 183 cm, aukštis 142 cm, bazė 270 cm
Svoris: 1,480 kg (su 1,9 ltr. benzininiu varikliu)
Turbūt daugelis sutiktų, kad „Alfa Romeo 156“ įpėdinis 159 gali pasigirti patrauklia išvaizda. Š io modelio dizainas primena jo pirmtaką, tačiau 159 atrodo dar agresyvesnis ir dinamiškesnis. Į akis krinta staigiai žemėjantis automobilio priekis bei dar stambesnės „Alfa Romeo“ simboliu tapusios V formos priekinės grotelės. Naujasis modelis yra ir gerokai didesnis – jis 22,5 cm ilgesnis nei jo pirmtakas 156 bei 14,0 cm ilgesnis už 3 serijos BMW.
„Alfa Romeo 156“ išvaizda buvo puiki, todėl gamintojui daugiausiai reikėjo pasistengti ne tobulinant šio modelio dizainą, bet sprendžiant kitas jo problemas – labai vidutiniškas valdymo savybes, erdvės stoką bei prastą kokybę ir patikimumą. Galbūt todėl „Alfa Romeo 159“ turi naują važiuoklę, kuri ištiesų yra geresnė nei 156 modelio, tačiau vis dar nusileidžia klasės lyderiams. Gana minkšta pakaba puikiai slopina daugumą nelygumų, tačiau važiuojant labai duobėtų keliu pasigirsta jos bildesiai, kokių neišgirsite, pavyzdžiui, 3 serijos BMW.
3 serijos BMW gali pasigirti ir geresne kėbulo kontrole, taigi „Alfa Romeo 159“ yra prasčiau valdomas ir ne toks preciziškas. Nepaisant to, naujasis Italijos gamintojo kūrinys užtikriną nepriekaištingą sukibimą su kelio danga, o vairas yra gana tikslus, tačiau reaguoja nepakankamai greitai. Tiesa, „Alfa Romeo 159“ yra itin rafinuotas – šis modelis puikiai slopina variklio, kelio bei vėjo keliamą triukšmą.
„Alfa Romeo 159“ variklių gamą sudarys trys nauji „General Motors“ jėgainių pagrindu sukurti benzininiai bei tiek pat išankstesniojo 156 modelio perimtų ir atnaujintų dyzelinių agregatų. Galingiausio 2,4 ltr. dyzelinio variklio galia buvo padidinta net iki 200 AG, tačiau jo dinamika pasijaučia tik pasiekus maždaug 2,000 aps./min, kuomet turbina pradeda veikti pilnu pajėgumu. Benzininiai 159 modelio varikliai turi „Alfa Romeo“ sukurtą JTS tiesioginio įpurškimo sistemą. Išpradžių visos jėgainės bus komplektuojamos su šešių laipsnių mechaninėmis greičių dėžėmis, tačiau vėliau tam tikrus variklius bus galima užsisakyti ir su automatine bei sekvencine „Salespeed“ pavarų dėžėmis.
„Alfa Romeo 159“ interjeras taip pat primena 156 modelį. Įvairių salono elementų išdėstymas yra paprastas ir aiškus. Centrinė 159 modelio konsolė smarkiai pasukta link vairuotojo, o įgilintose nišose sumontuoti prietaisai ir apvalios ventiliatorių angos kuria sportišką atmosferą. „Alfa Romeo 159“ interjeras atrodo kokybiškas ir patvarus, tačiau vokiškų konkurentų salonuose naudojamos malonesnės liesti medžiagos. Kaip ir daugelis kitų šios klasės modelių, 159 yra užvedamas mygtuku
.
Naujajame Italijos gamintojo kūrinyje yra gerokai daugiau vietos galvai ir kojoms tiek priekyje, tiek ir gale sėdintiems keleiviams. Š io modelio bagažinė didesnė nei jo pirmtako, tačiau „Audi A4“ ar C klasės „Mercedes-Benz“ bagažo skyriai yra dar erdvesni ir geriau suplanuoti.
Apie „Alfa Romeo 159“ patikimumą spręsti dar per anksti, tačiau šioje srityje gamintojui reikėjo ypač smarkiai pasitempti, nes „J.D.Power and Associates“ atliekamame vartotojų pasitenkinimo tyrime „Alfa Romeo 156“ šiemet užėmė vos 109 vietą iš124.
„Alfa Romeo 159“ bazinė įranga yra gana turtinga – į ją įtrauktas multifunkcinis vairas, elektra valdomi langų kėlikliai, oro kondicionierius, lengvo lyginio ratlankiai, radijas su kompaktinių diskų grotuvu bei 8 garsintuvais ir kiti komforto elementai. Saugumo įranga apims bent šešias oro pagalves, stabilumo kontrolės sistemą, priekinius galvos atlošus, saugančius nuo kaklo sužalojimų, ir kt.
„Alfa Romeo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autobrava“, „Autovygreda“ ir „Fiada“. „Alfa Romeo 159“ mūsų šalyje pasirodys apie Naujuosius metus ir kainuos žymiai daugiau už savo pirmtaką, tokiu būdu tapdamas vienu brangiausių automobilių savo klasėje. Bazinis modelis bus komplektuojamas su 1,9 ltr. (120 AG) dyzeliniu varikliu.
Rugpjūtis 23, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą