
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: “Volkswagen Passat Variant”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: “Honda Accord”, “Ford Mondeo”, “Mazda 6″, “Opel Vectra”, “Subaru Legacy” universalai
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (102 AG), 1,6 ltr. FSI (115 AG), 2,0 ltr. FSI (150 AG), 2,0 ltr. FSI su turbina (200 AG), 3,2 ltr. V6 FSI (250 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (105 AG), 2,0 ltr. (140 AG), 2,0 ltr. (170 AG)
Išmatavimai: ilgis 477 cm, plotis 182 cm, aukštis 152 cm, bazė 271 cm
Svoris: 1,403 kg (su 1,6 ltr. (115 AG) benzininiu varikliu)
Kartais automobilių gamintojai pernelyg aktyviai akcentuoja savo universalų išskirtinumą bei tinkamumą aktyvų gyvenimo būdą pasirinkusiems žmonėms ir pamiršta, dėl kokių priežasčių pirkėjai renkasi šį kėbulo tipą. Galbūt dėl to kai kurie universalai atrodo stilingai, tačiau yra mažai praktiškesni už Europoje itin pamėgtus hečbekus. Tuo tarpu galima pasidžiaugti, kad naujasis “Volkswagen Passat Variant” yra tikrai praktiškas universalas.
“Volkswagen” konstruktoriai nusprendė atsisakyti atsarginio rato ir automobilį komplektuoti su flakonu specialaus padangų sandariklio. Dėl to, lyginant su ankstesniu modeliu, naujojo “Passat” universalo bagažinė padidėjo net 108 ltr. iki 711 ltr. Kaip ir anksčiau, “Passat Variant” krovinių skyrius yra lygus, ilgas ir platus. Išties, šio modelio bagažinė yra tokia didelė, kad norint pasiekti tolimesniame kampe esanti daiktą tenka smarkokai pasilenkti. Norint pervežti didesnį krovinį galima nulenkti galines sėdynes ir taip bagažinės talpą padidinti iki 1,731 ltr., tačiau prieštai reikia nuimti galvos atlošus. Galima pastebėti, kad “Mazda 6″ ir “Honda Accord” universalai taip pat nenusileidžia bagažinės talpa ir dar yra šiek tiek patogesni naudoti.
Iki pat viduriniojo statramsčio “Passat” universalas niekuo nesiskiria nuo sedano. Už ankstesnės kartos modelį naujasis “Passat Variant” yra 1,9 cm aukštesnis ir 9,2 cm ilgesnis. Š iame “Volkswagen” modelyje nerasite bereikalingų atseit savitą stilių kuriančių smulkmenų, tačiau jame yra nemažai įvairių naudingų patobulinimų, pavyzdžiui, pastovų aukštį palaikanti pakaba, bagažinėje sumontuoti krovinių tvirtinimui skirti bėgeliai bei lengvai pakabinamas rėmas dviračiams vežti. Be to, “Passat Variant” turi elektra atidaromą bagažinės dangtį, kuriame sumontuoti davikliai neleidžia jam atsitrenkti į kokią nors pasitaikiusią kliūtį, pavyzdžiui, garažo lubas.
Naujasis universalas gali pasigirti ir puikia išvaizda. Automobilį puošia chromuoti grotelių apvadai bei banguoti priekiniai ir galiniai žibintai. Kalbama, kad šio modelio šoninių langų profilį “Volkswagen” dizaineriai nusižiūrėjo nuo jachtų. Nors naujame “Passat Variant” stiklo yra mažiau nei ankstesniame modelyje, tačiau matomumas atitinka visus moderniems universalams taikomus reikalavimus. Universalo salone vietos yra daugiau nei ir taip erdviame sedane.
“Passat” universalo techninės savybės yra tokios pat kaip ir sedano. Š iuo metu Lietuvos pirkėjai gali rinktis iš1,6 ltr. (115 AG) ir 2,0 ltr. (150 AG) benzininių bei 1,9 ltr. (105 AG) ir 2,0 ltr. (140 AG) turbodyzelinių variklių, kurie komplektuojami su penkių ar šešių laipsnių mechaninėmis bei sekvencine DSG greičių dėžėmis. Š io universalo pakaba yra “pasiskolinta” iš”Golf”, tačiau tai veikiau ne trūkumas, o privalumas.
Kaip ir būtų galima tikėtis, valdymo savybėmis universalas taip pat nedaug kuo skiriasi nuo sedano. Reiktų pastebėti, kad “Passat Variant” yra itin rafinuotas – netgi važiuojant be krovinio puikiai slopinamas vėjo ir kelio keliamas triukšmas, o važiuoklė dirba nepriekaištingai.
“Passat” universalas yra 55 kg sunkesnis už sedaną, todėl reikėtų gerai pagalvoti priešrenkantis silpniausia benzininį ar dyzelinį agregatą. Specialistai gerai vertina 2,0 ltr. (150 AG) benzininį ir tokio pat darbinio tūrio (140 AG) dyzelinį variklius.
“Passat Variant” komplektuojamas su 6 oro pagalvėmis, elektronine stabilumo sistema ESP, elektroniniu parkavimo stabdžiu, oro kondicionieriumi bei radiju su CD grotuvu.
“Volkswagen” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Moller Auto”, “Autojuta”, “Baltic Auto”, “Transalda”, “Kredora” ir “Magira”. “Volkswagen Passat Variant” mūsų šalyje kainuoja nuo 72,195 Lt (su 1,6 ltr. (115 AG) benzininiu FSI varikliu).
Spalis 20, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą