Nauja versija: Volkswagen Golf GT

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Opel Astra“, „Ford Focus“
Variklis: benzininis 1,4 ltr. TSI (170 AG)
Išmatavimai: ilgis 420 cm, plotis 176 cm, aukštis 151 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,271 kg

Ilgą laiką buvo manoma, kad variklio galia ir degalų sąnaudos yra tiesiogiai proporcingi dydžiai, tačiau pristatęs 1,4 ltr. TSI variklį „Volkswagen“ paneigė šį dėsnį. Į „Golf GT“ montuojamas 1,4 ltr. benzininis variklis išvysto net 170 AG pajėgumą ir yra galingesnis už 2,0 ltr FSI (150 AG) agregatą. Be to, šios 1,4 ltr. jėgainės vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 7,3 ltr./100 km, o minėtasis 2,0 ltr. FSI variklis 100 km sunaudoja apie 8 ltr. benzino.

„Volkswagen Golf GT“

Naujojo „Volkswagen“ variklio galios ir ekonomiškumo paslaptis glūdi TSI (Twincharged Stratified Injection) technologijoje: mažo darbinio tūrio benzininis agregatas komplektuojamas tiek su turbina, tiek su kompresoriumi, kurie padidina galingumą ir išsaugo mažas degalų sąnaudas. Be to, „Golf GT“ didžiausias sukimo momentas siekia 240 Nm esant vos 1,500 aps./min., tuo tarpu 2,0 ltr. FSI variklis pasiekia 200 Nm esant 3,500 aps./min. Dėl kompresoriaus „Golf GT“ itin mikliai pajuda išvietos ir greitai pasiekia didžiausią jėgainės trauką, o vidutinių sūkių diapazone prie kompresoriaus prisijungia ir turbina. Geriausios dinaminės „Golf GT“ savybės atsiskleidžia iki 3,500 aps./min, nes prie didesnių apsukų išsijungia kompresorius ir veikia vien tik turbina.

„Volkswagen Golf GT“

Naujasis 1,4 ltr. TSI (170 AG) agregatas dabar montuojamas ir į atnaujintą „Volkswagen Touran“ vienatūrį, o neseniai pasirodė kuklesnė – 140 AG – šios jėgainės versija.

Pagrindinis „Golf GT“ trūkumas – didelė kaina. Bazinė šio modelio versija kainuoja net 74,240 Lt, t.y. net 10,430 Lt daugiau už modelį su 2,0 ltr. FSI (150 AG) jėgaine ir vos 2,405 Lt mažiau už „Golf GTI“.

Į „Golf GT“ bazinę įrangą įeina elektroninė stabilumo sistema ESP, 17 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai, oro kondicionierius, radijas su CD grotuvu bei odinis vairas.

Privalumai: modernus, dinamiškas ir ekonomiškas variklis
Trūkumai: aukšta kaina
Verdiktas: šis revoliucinis TSI variklis yra labai įdomus, tačiau brangus

„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Auto Juta“, „Baltic Auto“, „Transalda“, „Kredora“ ir „Magira“.

„Volkswagen Golf GT“ variklio skyrius

Gruodis 22, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: