
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: “Volkswagen Golf 4Motion”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: “Audi A3″, “Subaru Impreza”
Varikliai: benzininis: 2,0 ltr. FSI (150 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (105 AG), 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 421 cm, plotis 176 cm, aukštis 149 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,389 kg (su 1,9 ltr. dyzeliniu varikliu)
Keturiais ratais varomam “Volkswagen Golf 4Motion” puikiai tinka patarlė, kad sviestu košės nepagadinsi. Be abejo, važiuojant slidžiu keliu ši versija pasižymi geresniu sukibimu, tačiau neaišku, ar už tai verta primokėti 7,450 Lt.
“Golf 4Motion” komplektuojamas su elektroniniu būdu valdoma “Haldex” transmisija, kokią turi ir “Audi A3″. Įprastinėmis sąlygomis priekinei ašiai tenka 90%, o galinei – 10% sukimo momento, tačiau automobilio priekiui pradėjus slysti, į galinius ratus gali būti perduodama net iki 100% momento. Kitais žodžiais tariant, “Golf 4Motion” gali greitai ir saugiai įveikti posūkius net ir esant slidžiai kelio dangai. Vis dėlto nei vienas iššios versijos variklių nėra toks galingas, kad automobilio stabilumui užtikrinti dažnai prireiktų visų keturių varančiųjų ratų.
Be to, net ir įprastiniam “Golf” už daug mažesnę sumą (2,005 Lt) galima užsakyti elektroninę stabilumo sistemą (ESP), kuri taip pat nepriekaištingai užtikrina automobilio stabilumą posūkiuose. Didesnį skirtumą tarp ESP ir “4Motion” pajusti galėtų nebent tie vairuotojai, kuriems dažnai tenka tempti priekabą ar važinėti molingais keliais. Be to, “4Motion” versijos kuro sąnaudos didesnės, o bagažinės talpa 75 ltr. mažesnė.
Išoriškai nuo įprastinio “Golf” modelio “4Motion” versija skiriasi tik dvigubu išmetimo vamzdžiu bei ant bagažinės dangčio pritvirtintu užrašu “4Motion”. “4Motion” versijos standartinė įranga yra tokia pat kaip ir įprastinio “Golf”. I ją įtraukta nemažai oro pagalvių, radijas su CD grotuvu ir 6 garsiakalbiais, aktyvūs galvos atlošai vairuotojui ir keleiviui bei elektra valdomi langai. Tiesa, “4Motion” versija komplektuojama su 6 laipsnių mechanine greičių dėže.
“Volkswagen” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Moller Auto”, “Auto Juta”, “Baltic Auto”, “Transalda”, “Kredora” ir “Magira”. “Volkswagen Golf 4Motion” mūsų šalyje kainuoja nuo 63,100 Lt (su 1,9 ltr. dyzeliniu varikliu).
Spalis 4, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą