
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Subaru Impreza WRX STi“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: sportiški kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Mitsubishi Lancer Evolution“, „Volkswagen Golf R32“
Variklis: benzininis 2.5 ltr. su turbina (300 AG)
Išmatavimai: ilgis 442 cm, plotis 180 cm, aukštis 148 cm, bazė 263 cm
Svoris: 1,505 kg
Sportiški hečbekai paprastai perkami ne vadovaujantis racionaliais motyvais, o siekiant patirti vairavimo malonumą ir tiesiog smagiai praleisti laisvą popietę. Tam puikiausiai turėtų tikti ir naujasis „Subaru Impreza WRX STi“, kuris, gamintojo teigimu, yra galingiausias penkiavietis automobilis už tokią kainą – po jo variklio gaubtu tūno net 300 „arklių“, o Lietuvoje už šį modelį teks pakloti 123,500 Lt.
“Subaru Impreza WRX STi”
Visais keturiais ratais varomas „Impreza WRX STi“ pasižymi įspūdinga trauka ir puikiu sukibimu – automobilis atrodo tarsi prilipęs prie asfalto, tad skriejant vingiuotu keliu didelių perkrovų greičiau neišlaikys vairuotojo šonkauliai, o ne STi važiuoklė. Iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą automobilis taip staigiai šauna į priekį, kad gali išgąsdinti ir patyrusį vairuotoją. Tiesa, šis modelis pasižymi ne tik galingu agregatu, bet ir efektyviais stabdžiais. STi būtų galima papriekaištauti dėl pernelyg lengvo ir mažai informatyvaus vairo, tačiau jis tikrai leidžia jaustis užtikrintai aštriuose posūkiuose praktiškai tikrinant fizikos dėsnių veikimą.
Mieste STi modelis atrodo ganėtinai romus, o pakaba pakankamai komfortiška, tad jūsų keleiviai neturėtų skųstis. Kiek daugiau problemų gali kelti degalų sąnaudos – ramiai važiuojant 100 km kelio STi modelis vidutiniškai sunaudoja 10,3 ltr. benzino. Tačiau specialistai pastebi, kad perėjus į sportinį režimą „Impreza WRX STi“ sunaudoja daugiau degalų nei „Porsche 911“. Be to, šio modelio išvaizda taip pat ganėtinai specifinė. Išplatintos ratų arkos, ant kapoto sumontuotas galingas oro kolektorius bei keturkampiai išmetimo vamzdžiai leidžia išsiskirti išminios, tačiau šį modelį pavadinti išties patraukliu būtu gana sudėtinga.
“Subaru Impreza WRX STi”
Automobilio interjeras atrodo ganėtinai patvarus, o sėdėsena patogi, tačiau bendras vaizdas kiek nykokas. Kita vertus, šis modelis yra pakankamai erdvus ir turi talpią bagažinę.
Privalumai: galingas variklis, puikus sukibimas, efektyvūs stabdžiai
Trūkumai: didelės degalų sąnaudos, neišraiškingas interjeras
Verdiktas: dinamiškas ir smagus, bet brangokas hečbekas
„Subaru“ automobiliais Lietuvoje prekiauja JMAC salonų tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.
“Subaru Impreza WRX STi”
Birželis 16, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Nerijus
Mano svajoniu masina
Dovyle
Po 10 metu as tokia irgi turesiu :)
Svaras
Fokusas
Nuostabi masina ner zodziu Rolandas
Mindaugas
Naujausias modelis - fuuuuu.
Parašykite komentarą