
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: “Š koda Octavia RS”
Debiutas: gruodžio mėn.
Segmentas: vidutiniai/kompaktiniai sportiški automobiliai
Konkurentai: “Volkswagen Golf GTI”, “Ford Mondeo ST”, “Opel Vectra Sport 2.8 V6 Turbo”
Variklis: benzininis 2,0 ltr. su turbina (200 AG)
Išmatavimai: ilgis 458 cm, plotis 177 cm, aukštis 145 cm, bazė 258 cm;
Svoris: sedano – 1,400 kg; universalo – 1,415 kg
Pastaruoju metu dinamišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams tenka vis labiau papurtyti pinigines, nes galingais varikliais aprūpinti automobiliai sparčiai brangsta. Sportiški hečbekai ilgą laiką pasižymėjo bene geriausiu galios ir kainos santykiu, tačiau dabar už “aštresnes” įprastų modelių versijas tenka pakloti tikrai nemažas sumas. Laimei, naujasis “Š koda Octavia RS” gali pasigirti ir patrauklia kaina, ir pakankamai galingu varikliu.
“Š koda Octavia RS” komplektuojamas su 2,0 ltr. (200 AG) turbininiu FSI varikliu, kuris montuojamas ir į “Golf GTI”. Š is agregatas pasižymi puikia trauka, o didžiausias sukimo momentas siekia 280 Nm, esant 1,800-5,000 aps./min. Ištiesų techninėmis savybėmis “Golf GTI” ir “Octavia RS” automobiliai yra gana panašūs, tačiau čekiškas modelis yra erdvesnis, tačiau pigesnis už savo vokišką “pusbrolį”.
Tiesa, variklio galia “Octavia RS” nusileidžia keletui savo varžovų, pavyzdžiui, “Opel Vectra Sport 2.8 V6 Turbo”, tačiau jo dinamika tikrai netenka labai nusivilti: iki 100 km/val. “Octavia RS” įsibėgėja per 7,3 s, o didžiausias šio modelio greitis siekia 240 km/val. Puikų automobilio valdymą užtikrinanti pakaba, tiksliai veikiantis vairas, nepriekaištingas sukibimas su kelio danga bei puikus sportiškumo ir komforto santykis nudžiugins didžiąją dalį “Octavia RS” pirkėjų.
Verta pastebėti, kad “Octavia RS” yra ne tik veržlus, bet ir praktiškas automobilis, todėl jis puikiai tiks tiems vairuotojams, kuriems “aštrų” vairavimo stilių tenka derinti su šeimos poreikiais. Vidutinės “Octavia RS” kuro sąnaudos tėra 7,8 l/100 km. Š io modelio salonas yra ypač erdvus, o bagažinėje nesunkiai tilps visas į atostogų kelionę išsiruošusios šeimos bagažas. Jeigu “Octavia RS” hečbekas pasirodytų nepakankamai erdvus, galima rinktis maždaug 2-3 tūkst. Lt brangesnį universalą “Octavia Combi RS”.
Apžvelgus “Octavia RS” saloną tenka pripažinti, kad prietaisai ir jungikliai yra išdėstyti patogiai, o apdaila atrodo itin kokybiška. Nuo įprastinių “Octavia” modelių RS versija skiriasi odiniu sportišku trijų stipinų vairu, masyvesniais buferiais, ant bagažinės dangčio sumontuotu spoileriu bei pro 17 colių dydžio lietus ratlankius “šviečiančiais” žaliais stabdžių suportais.
Į “Octavia RS” bazinę įrangą, be daugelio kitų dalykų, įtrauktos sportiškos sėdynės, oro kondicionierius, garso sistema su CD grotuvu, keturios oro pagalvės bei ksenoniniai žibintai.
“Š koda” automobiliais Lietuvoje prekiauja “ARX”, “Baltieva”, “Hokla”, “Atra”, “Autoairis” bei “Autodeta ir ko”. “Š koda Octavia RS” mūsų šalyje pasirodys jau šį mėnesį ir kainuos nuo 75 tūkst. Lt.
Gruodis 19, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą