Nauja versija: “Saab 9-3 SportCombi”

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai vidutiniai automobiliai
Konkurentai: “Alfa Romeo 156 Sportwagon”, “Audi A4 Avant”
Varikliai: benzininiai: 1,8 ltr. (122 AG), 1,8 ltr. (150 AG) su turbina, 2,0 ltr. (175 AG) su turbina, 2,0 ltr. (210 AG) su turbina, 2,8 ltr. V6 (230 AG) su turbina, 2,8 ltr. V6 (250 AG) su turbina
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 465 cm, plotis 176 cm, aukštis 149 cm, bazė 268 cm
Svoris: 1,410 kg

Pastaruoju metu žvelgiant į automobilių rinką gali susidaryti įspūdis, kad nusipirkti paprastą universalą yra nelengva, mat gamintojai juos dažnai pavadina skambiais “Avant”, “Estate” ar “Sportwagon” vardais ir tikina, kad šie automobiliai turėtų atitiktį jų savininkų gyvenimo būdą. Gamintojai pateikia vaizdingose vietovėse nufotografuotų universalų nuotraukas, tačiau yra linkę nutylėti, kad daugelis jų yra tik šiek tiek praktiškesni už sedanus ir tikrai neskirti kroviniams vežioti. Vis dėlto pirkėjams labiausiai rūpi tai, kad šie automobiliai turi galingus variklius, o išvaizda ir valdymo savybėmis nenusileidžia sedanams.

“Saab 9-3 SportCombi”

“Saab” savo naująjį 9-3 modelio universalą pavadino “SportCombi”. Iki pat vidurinio statramsčio šio universalo išvaizda beveik visiškai nesiskiria nuo sedano, tačiau galinė dalis yra savita. Pakrauti ar iškrauti naująjį “9-3 SportCombi” turėtų būti nesunku, nes galinės durys yra pakankamai plačios ir apima dalį buferio, tačiau smarkiai palinkę galiniai statramsčiai išduoda, kad šio modelio kūrėjams bagažinės talpa ne itin rūpėjo.

Akį patraukia profiliuoti galiniai žibintai, kurie atrodo tarsi apšerkšniję, tačiau bendrą išorės vaizdą bjauroją į dvi dalis padalinti galinių durų stiklai. “9-3 SportCombi” prietaisų skydelis, priekinės sėdynės, vairuotojo sėdėsena bei variklių gama yra beveik tokie pat kaip ir 9-3 sedano. Vis dėlto universalas neturi 2,2 ltr. turbodyzelinio agregato, tačiau gavo naują 2,8 ltr. V6 benzininę jėgainę. Š is “Holden” Australijoje gaminamas agregatas netrukus turėtų būti komplektuojamas su daugeliu “General Motors” bei “Fiat” grupės modelių.

“Saab 9-3 SportCombi”

“Saab 9-3 SportCombi” bagažinė yra negili, tačiau pakankamai erdvi. Tiesa, talpumu šis modelis nusileidžia “Audi A4 Avant” ar BMW 3 “Touring”, tačiau lenkia “Alfa Romeo 156 Sportwagon”. Lyginant su 9-3 sedanu, naujojo “Saab” universalo gale yra daugiau erdvės galvai. Kaip ir daugelyje universalų, prireikus pervežti didesnį krovinį galinių sėdynių atlošus galima nulenkti ir gauti beveik horizontalią plokštumą.

“Saab 9-3 SportCombi” salonas

Pagyrų susilaukė naujas sklandžiai dirbantis 2,8 ltr. V6 agregatas, skleidžiantis duslų riaumojimą. Be to, ši jėgainė pasižymi puikia trauka net ir esant 2,000 aps./min., todėl važiuojant aukštesne pavara galima smarkiai sumažinti kuro sąnaudas. Gaila, bet “9-3 SportCombi” važiuoklė yra nepritaikyta šiam puikiam varikliui – lenkimo metu tenka ypač tvirtai laikyti vairą, o išvažiavus išgreitkelio valdymas geriausiu atveju yra varginantis. Važiavimo komfortas taip pat nekelia susižavėjimo, o šio universalo kėbulo kontrolė yra gana vidutiniška.

“Saab 9-3 SportCombi”

Galima spėti, kad “9-3 SportCombi” bus vienas ištų retų modelių, kuriuos tuo maloniau vairuoti, kuo silpnesnius variklius jie turi.

“Saab” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Piliakalnis” ir “Žaibo ratas”. “Saab 9-3 SportCombi” mūsų šalyje kainuoja nuo 81,825 Lt.

Rugsėjis 28, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: