Nauja versija: “Opel Astra OPC”

Debiutas: 2006 m. sausio mėn.
Segmentas: kompaktiniai sportiški automobiliai
Konkurentai: “Volkswagen Golf GTI”, “Renault Megane Cup”, “Ford Focus ST”, “Alfa Romeo 147 GTA”
Variklis: benzininis 2,0 ltr. su turbina (240 AG)
Išmatavimai: ilgis 429 cm, plotis 179 cm, aukštis 142 cm, bazė 261 cm
Svoris: 1,393 kg

Naująjį “Opel Astra OPC” galima apibūdinti vienu žodžiu: žvėriškas. Š io modelio išvaizda bei techninės savybės dvelkia brutalia jėga ir nepasižymi subtilumu. “Opel” tikisi, kad “Astra OPC” ne tik nuvilios potencialius “Volkswagen Golf GTI” pirkėjus, bet ir privers atsigręžti daugelį praeivių bei vairuotojų.

“Astra OPC” išties patraukia akį – kėbulo spalva nudažytos apdailos detalės, 18 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai, stambus galinės dalies viduryje įtaisytas išmetimo vamzdis bei pažeminta pakaba kuria dar sportiškesnį ir taip gera išvaizda pasižyminčio “Astra” modelio įvaizdį.

“Opel Astra OPC”

Po variklio gaubtų tūno modifikuota turbininio 2,0 ltr. (197 AG) “Astra” agregato versija, turinti net 240 “arklių”. Dėl to “Astra OPC” yra net 40 AG galingesnė už “Golf GTI” ir savo segmente nusileidžia tik “Alfa Romeo 147 GTA” modeliui, turinčiam 3,2 ltr. V6 (250 AG) variklį.

“Astra OPC” galimybės yra išties įspūdingos: 100 km/val. greitį šis “žvėris” pasiekia vos per 6,4 s ir tik 0,2 s nusileidžia “Porsche Boxster”, tuo tarpu “Golf GTI” užtrunka 0,8 s daugiau. Taigi, šio “Opel” modelio dinamika nekelia jokių abejonių. Kaip ir daugelis turbininių agregatų, “Astra OPC” variklis yra šiek tiek apatiškas esant mažoms apsukoms, tačiau iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą tachometro rodyklė kaipmat šokteli į viršų ir automobilis šauna pirmyn. “Astra OPC” trauka staigiai padidėja pasiekus maždaug 4 tūkst. aps./min. ribą – tuomet pasigirsta įsiurbiamo oro kauksmas ir automobilis nuskrieja keliu.

“Opel Astra OPC”

Verta pastebėti, jog galios perdavimas yra ne toks sklandus kaip “Golf GTI”, o šešių laipsnių pavarų dėžė galėtų būti truputį rafinuotesnė. Be to, “Astra OPC” agregato galios priekiniams šio modelio ratams gali būti per daug: smarkiau spustelėjus akceleratorių vairas palengvėja ir pradeda trūkčioti, todėl greitai važiuojant nelygiu keliu tenka tvirtai laikyti šturvalą. Nepaisant to, automobilis yra pakankamai stabilus. Plačios padangos puikiai sukimba su kelio danga, o pervertinus savo galimybes, įsikiša elektroninė stabilumo sistema. Be to, ši sistema yra ne tokia jautri kaip kituose sportiškuose “Astra” modeliuose, o esant reikalui ją galima išjungti mygtuku. Tiesa, automobilio elektronikai numatant galimą avariją, stabilumo sistema vis tiek įsikiša į valdymą.

“Opel” konstruktoriai patobulino šio modelio vairą, tad dabar “Astra OPC” šturvalas yra pakankamai informatyvus, tačiau gal kiek per lengvas. Tikroji šio modelio stichija yra vingiuoti keliai, todėl atrodo, kad automobilis veržte veržiasi nuo vieno posūkio prie kito.

“Opel Astra OPC” salonas

Be abejo, šis modelis tinka ne tik palakstymui vingiuotais keliais, bet ir ramiai kelionei. Gan erdvus salonas dvelkia kokybe, o smarkiai profiliuotos “Recaro” sėdynės ir speciali centrinės konsolės, pavarų perjungimo svirties bei trijų stipinų vairo apdaila kuria sportiško automobilio įspūdį. Nepaisant plačių padangų keliamo nemažo triukšmo, švelniai spaudžiant akceleratorių variklio gausmas sumažėja ir automobilyje galima nesunkiai susikalbėti.

Kaip ir galima tikėtis ištokio automobilio, į “Astra OPC” bazinę įranga įtraukta daugybė oro pagalvių, radijas su CD grotuvu, oro kondicionierius ir daugybė kitų saugumą ir komfortą didinančių priemonių.

“Opel Astra OPC”

“Opel” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Armi sevisas”, “Autodina”, “Rasmitas”, “Žaibo ratas” bei “Autotopus”. “Opel Astra OPC” mūsų šalyje turėtų pasirodyti sausio mėnesį. Vokietijoje šis modelis kainuoja nuo 28 tūkst. eurų (96,678 Lt).

Gruodis 8, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • FAKTAS

    “galÄ—tų bÅ«ti truputį rafinuotesnÄ—” - AR NORS VIENAS IS LIETUVIU SUPRANTA, KA TAI REISKIA? AUTORIAI, JEI VERCIATE STRAIPSNI I LIETUVIU KALBA, TAI NEVERSKITE PAZODZIUI, NES JUOKAS IMA :)

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: