
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: “BMW 3 Touring”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai vidutiniai automobiliai
Konkurentai: “Audi A4 Avant”, C klasės “Mercedes-Benz” universalas
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. (150 AG), 2,5 ltr. I-6 (218 AG), 3,0 ltr. I-6 (258 AG)
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (163 AG), 3,0 ltr. I-6 (231 AG)
Išmatavimai: ilgis 452 cm, plotis 182 cm, aukštis 142 cm, bazė 276 cm
Svoris: 1,505 kg (su 2,0 ltr. benzininiu varikliu)
Pastaruoju metu sparčiai populiarėjant visureigiams ir vienatūriams naujasis “BMW 3 Touring” turėtų priminti, kad už sedaną praktiškesnio automobilio ieškantys pirkėjai gali rinktis ir universalą. Be abejo, 3 serijos BMW universalas neturi nei daugybės sėdynių išdėstymo variantų, nei gali įveikti bekelę, tačiau šis modelis pasižymi 3 serijos sedanui būdingomis puikiomis valdymo savybėmis ir turi gerokai didesnį bagažo skyrių.
“BMW 3 Touring” tikrai nėra krovininis automobilis – jo kūrėjai pirmenybę teikė ne bagažo talpai, o automobilio universalumui. Kaip ir jo pagrindiniai varžovai, “Audi A4 Avant” ir C klasės “Mercedes-Benz” universalas, “trečiukas” suteikia galimybę vežtis šunis ar dviračius ir kartu mėgautis vairavimu. Dėl to 3 serijos universalas yra ne ilgesni už sedaną.
Naujasis BMW kūrinys yra vienas erdviausių savo klasėje: jo bagažinės talpa iki galinio lango siekia net 460 ltr., t.y. 25 ltr. daugiau nei ankstesniojo modelio. Tiesa, X tipo “Jaguar” krovinių skyrius yra keliais litrais didesnis, o C klasės “Mercedes-Benz” – šiek tiek ilgesnis. “Trečiuko” universalo bagažinė yra didesnė nei “Audi A4 Avant”, tačiau ne tokios praktiškos formos: krovinių skyrių siaurina įsikišusios ratų arkos, o dėl nedidelio slenksčio šiek tiek sunkiau pakrauti ar iškrauti bagažą.
Atmetus šiuos nedidelius trūkumus, “BMW 3 Touring” yra itin patogus. Norint nulenkti galines sėdynes pakanka patraukti vieną rankenėlę ir netgi nereikia nuimti galvos atlošų. Be to, norint išimti ar įdėti nedidelį daiktą nereikia kelti bagažinės dangčio, pakanka atidaryti galinį stiklą. Kadangi BMW naudoja “Run-flat” technologijos padangas, kuriomis galima važiuoti net ir jas pradūrus, šis universalas neturi atsarginio rato, o vietoje jo įrengtas papildomas bagažo skyrelis. Be to, “BMW 3 Touring” bagažinėje rasite elektros lizdą bei krovinių fiksatorius. Čia taip pat įrengtas krovinių skyriaus dangtis, kuris automatiškai nuvažiuoja atidarius galinį stiklą, bei bagažinę atitveriantis tinklas, saugantis nuo didelių krovinių ir šunų įsiveržimo į saloną.
Be abejo, BMW konstruktoriai pasirūpino ne tik bagažu, bet ir keleivių komfortu. Lyginant su sedanu, universale yra daugiau erdvės gale sėdinčių keleivių galvai. Taip pat šiek tiek lengviau įlipti į automobilio galą, nors vis tiek tenka peržengti per gana platų slenkstį. Be to, dėl masyvaus transmisijos tunelio automobilio gale per vidurį įsitaisęs keleivis yra priverstas sėdėti išsižergęs. Universalo interjere panaudotos kokybiškos medžiagos, o surinkimo kokybė taip pat yra nepriekaištinga. Nuo viduriniojo statramsčio universalo salonas nesiskiria nuo sedano, todėl pasižymi tokia pat puikia vairuotojo sėdėsena ir geru prietaisų skydelio išdėstymu.
Svarbu pastebėti, kad 3 serijos BMW universalo valdymo savybės praktiškai nesiskiria nuo sedano – norint pajusti bent kiek didesnį skirtumą reiktų iškart išbandyti abu automobilius. Š is “trečiukas” gali pasigirti puikiu sukibimu, stabilumu, gera kėbulo kontrole bei itin precizišku valdymu. Jis išlieka stabilus netgi važiuojant tokiu vingiuotu keliu, kuris daugeliui kitų universalų keltų labai rimtų problemų. Kaip ir sedano, universalo pakaba yra gana standi, tačiau jos tikrai negalima pavadinti nekomfortiška.
Galbūt dėl su bagažine sujungto salono 3 serijos universalo triukšmų izoliacija yra šiek tiek prastesnė nei sedano, tačiau kelio keliamas triukšmas puikiai slopinamas net ir važiuojant šiurkščiu asfaltu. Be abejonės, ant stogo pritvirtinti “ragai” taip pat kelia šiek tiek triukšmo, tačiau reiktų pastebėti, kad “BMW 3 Touring” yra tylesnis nei daugelis viešųjų bibliotekų skaityklų.
“Trečiukas” universalas komplektuojamas su tais pačiais varikliais kaip ir sedanas. Manoma, kad didžiausio populiarumo turėtų sulaukti 2,0 ltr. dyzelinis agregatas. Spustelėjus akceleratorių pasigirsta šiurkštus šio variklio garsas, tačiau įsibėgėjus jis dirba tyliai ir tolygiai. Pageidaujantiems didžiausios galios skirti 3,0 ltr. šešių cilindrų benzininis ir dyzelinis varikliai.
“BMW 3 Touring” pasižymi gausia saugumo įranga, įskaitant šešias oro pagalves ir modernią stabilumo kontrolės sistemą. Tuo tarpu daugelyje kitų sričių standartinė įranga galėtų būti kur turtingesnė, ypač įvertinant išties aukštą šio automobilio kainą.
BMW automobiliais Lietuvoje prekiauja “Krasta Auto”, “Autoforumas” ir “Baltijos autocentras”. 3 serijos BMW universalas mūsų šalyje kainuoja nuo 100,453 Lt (su 2,0 ltr. benzininiu varikliu).
Spalis 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą