
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: Alfa Romeo 159 Sportwagon
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai vidutiniai automobiliai
Konkurentai: 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“, „Audi A4“, „Saab 9-3“
Varikliai: benzininiai: 1,9 ltr. (160 AG), 2,2 ltr. (185 AG), 3,2 ltr. V-6 (260 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG), 2,4 ltr. (200 AG)
Išmatavimai: ilgis 466 cm, plotis 183 cm, aukštis 142 cm, bazė 270 cm
Svoris: 1,605 kg
Italijos automobilių gamintojai visuomet garsėjo puikiu savo modelių dizainu ir veikiausiai daugelis pripažins, kad „Alfa Romeo 159 Sportwagon“ išvaizda yra išties nepriekaištinga. Tiesa, šis modelis šiek tiek primena ankstesnįjį 156, tačiau dėl žemesnės ir agresyvesnės priekinės dalies bei glotnesnių kėbulo linijų jis atrodo gerokai modernesnis. Vis dėlto prestižinių vidutinių automobilių segmente išvaizda tikrai nėra viską lemiantis privalumas – specialistai tikina, kad net ir nykiai atrodantis vokiškas modelis gali nustelbti savo varžovus – tad norėdama rimtai varžytis su vokiškais prestižiniais modeliais „Alfa Romeo“ neturėtų pasikliauti vien geru 159 modelio dizainu.
Lyginant su jo pirmtaku, naujasis 159 modelis yra pastebimai geriau valdomas. Be to, minkštesnė pakaba puikiai slopina kelyje pasitaikiusias duobeles ir kitokius nelygumus. Automobilis pasižymi geru sukibimu su kelio danga, dėl to greitus posūkius jis įveikia stabiliai ir užtikrintai. Tiesa, čia jis nusileidžia klasės lyderiams, mat vingiuotuose keliuose jaučiami pernelyg dideli kėbulo svyravimai. Tačiau šis modelis yra ne itin rafinuotas, nes prastokai slopina vėjo ir padangų keliamą triukšmą, be to pernelyg triukšminga jo pakaba.
„Alfa Romeo 159 Sportwagon“ pirkėjai gali rinktis ištrijų benzininių ir tiek pat turbodyzelinių agregatų. Kitaip nei 156 modelis, šis automobilis nekomplektuojamas su 1,6 ir 1,8 ltr. benzininiais varikliais, tad kukliausias „159 Sportwagon“ agregatas yra 1,9 ltr. (160 AG) jėgainė. Nors pastarojo variklio tikrai nepavadintum dinamišku – 100 km/val. greitį jis pasiekia tik per 9,9 s – tačiau važiuojant pastoviu greičiu agregatas dirba labai tyliai. Tiesa, smarkiau spustelėjus akceleratorių pasigirsta ne pats maloniausias ūžimas. 2,2 ltr. benzininis variklis pasižymi 40 Nm didesniu sukimo momentu ir yra 25 AG galingesnis. Įsibėgėjant girdisi duslus agregato urzgimas, tačiau išvažiavus į greitkelį jis ištirpsta tarp kitų garsų.
Specialistai rekomenduoja rinktis 1,9 ltr. (150 AG) turbodyzelinį variklį, kurio maksimalus sukimo momentas siekia 320 Nm, o iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 9,6 s. Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant 2,000 aps./min, tad ši jėgainė yra gerokai lankstesnė nei benzininiai varikliai. Rafinuotumu ji nenusileidžia benzininiams varikliams, o vidutinės degalų sąnaudos sudaro tik 6,1 ltr./100 km. Palyginimui, 1,9 ltr. benzininis agregatas 100 km kelio sunaudoja 8,8 ltr. degalų.
2,4 ltr. penkių cilindrų dyzelinis variklis yra dar galingesnis ir rafinuotesnis nei 1,9 ltr., tačiau jis neatrodo žymiai greitesnis, būdamas beveik 7 tūkst. Lt brangesnis. Be to, jo degalų sąnaudos siekia 7,0 ltr./100 km. Teigiama, kad galingiausias 3,2 ltr. V-6 variklis šiuo atveju yra bene prasčiausias pasirinkimas, nes jis nėra itin dinamiškas, o 100 km kelio sunaudoja net 11,6 ltr. degalų. Visi varikliai kol kas komplektuojami su šešių laipsnių mechanine greičių dėže, o metų pabaigoje turėtų pasirodyti ir „automatas“. Įdomu tai, kad Italijos gamintojas kol kas neplanuoja pasiūlyti sekvencinės „Salespeed“ pavarų dėžės.
„159 Sportwagon“ universalas yra tokio paties ilgio kaip ir sedano versija, tad šis modelis išesmės yra skirtas aktyvų gyvenimo būdą pasirinkusiems žmonėms, o ne dideliems bagažo kiekiams vežioti. Krovinių skyriaus talpa „159 Sportwagon“ nusileidžia rimčiausiems savo varžovams. Lyginant su sedanu, universalo bagažinė yra 40 ltr. didesnė. Krovinių skyrius yra gana siauras, tačiau turi patogų išplanavimą. Čia rasite įvairiausių bagažo tvirtinimo žiedų bei tinklelių ir 12V rozetę. Dėl aukšto bagažinės slenksčio ir smailėjančio dangčio sunkius daiktus pakrauti nėra lengva. Be to, negalima pilnai nulenkti galinių sėdynių, o platūs galiniai statramsčiai riboja matomumą važiuojant atbuline eiga.
Be kitų dalykų, į „Alfa Romeo 159 Sportwagon“ bazinę įrangą įeina metalizuoti dažai, oro kondicionierius, kelionės kompiuteris bei elektra valdomi langai ir veidrodėliai.
Privalumai: | puiki išvaizda, komfortiška pakaba, platus variklių pasirinkimas |
Trūkumai: | ne itin rafinuotas, nepakankamai praktiškas |
Verdiktas: | puikiai atrodo, tačiau neišsiskiria kitose srityse |
„Alfa Romeo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autobrava“, „Autovygreda“ ir „Fiada“. „Alfa Romeo 159 Sportwagon“ kainuoja nuo 90,900 Lt.
Rugpjūtis 30, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą