
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Volkswagen Golf Plus“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai/vienatūriai
Konkurentai: „Ford Focus C-Max“, „Seat Altea“, „Peugeot 307SW“
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (74 AG), 1,6 ltr. (113 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (103 AG), 2,0 ltr. (138 AG)
Išmatavimai: ilgis 421 cm, plotis 176 cm, aukštis 158 cm; bazė 258 cm
Svoris: 1,468 kg (su 1,4 ltr. varikliu)
Š iuo metu „Volkswagen Golf“ modelių gama yra gan plati: nuo kuklaus 1,4 ltr. varikliu aprūpinto automobilio iki 197 AG turinčio GTI modelio. Be to, „Golf“ bazės pagrindu gaminamas „Touran“ vienatūris, o visai neseniai „Golf“ modelių šeimą papildė naujasis „Golf Plus“.
Įprastinio „Golf“ hečbeko savininkus gali šiek tiek sugluminti tai, kad ant naujojo modelio puikuojasi lygiai toks pat užrašas „Golf“, tačiau „Golf Plus“ yra šiek tiek paaukštintas, o jo keleiviai gali mėgautis aukštesne sėdėsena.
„Golf Plus“ yra aukštesnis penkiavietis automobilis skirtas tiems žmonėms, kurie nenori pripažinti, kad jiems reikia vienatūrio. Lyginant su įprastiniu „Golf“, šis modelis yra erdvesnis, turi didesnę bagažinę, tačiau nepasižymi tikriems vienatūriams būdingu universalumu. „Golf Plus“ galima lyginti pirmiausia su „Peugeot 307SW“ ar „Ford Focus C-Max“.
Galinės automobilio sėdynės yra padalintos santykiu 60/40 ir įtvirtintos ant bėgelių, taigi galima reguliuoti jų nuotolį. Įlipti į „Golf Plus“ su pilnai atstumtomis galinėmis sėdynėmis yra daug lengviau nei į standartinį hečbeką, todėl šis modelis turėtų patikti turintiems vyresnio amžiaus giminaičių ar specialiose vaikiškose kėdutėse sėdinčių mažų vaikų.
„Golf Plus“ salone yra daugiau vietos galvai bei keliams, o automobilio bagažinė yra 10% didesnė nei standartiniame „Golf“. Priklausomai nuo galinių sėdynių pozicijos bagažinės talpa svyruoja nuo 395 ltr. iki 505 ltr., o nulenkus galinį suolą galima gauti 1,450 ltr. erdvę kroviniams. Be to, bagažinė gali būti komplektuojama su dvigubu dugnu, kuris leidžia patogiau susikrauti įvairius nedidelius daiktus.
Norint pervežti didelį krovinį galima nulenkti ir priekinio keleivio, ir galines sėdynes, tačiau „Golf Plus“ konstruktoriai greičiausiai nutarė, jog vairuotojoms moterims nepatiks išiminėti sėdynes, todėl tokia galimybė šiame modelyje nenumatyta. Būtent dėl universalumo stokos „Golf Plus“ negali vadintis tikru vienatūriu.
Aukštesnė sėdėsena tiek keleiviams, tiek vairuotojui užtikrina geresnį matomumą. Vis dėlto maži kampiniai langeliai neturi jokios praktinės paskirties: stambūs statramsčiai tam tikromis sąlygomis gali visiškai užstoti šoninį vaizdą. Prietaisų skydelio dizainas skiriasi nuo įprastinio „Golf“, tačiau yra toks pat funkcionalus ir kokybiškas. Automobilyje yra pakankamai vietos įvairioms smulkmenoms susidėti. Jeigu neužsisakysite DVD vaizdo sistemos, automobilio lubose galite turėti papildomą nedidelį bagažo skyrelį.
Nepaisant aukštesnio kėbulo ir aukščiau esančio svorio centro, automobilis yra puikiai valdomas, tačiau 100 kg „antsvoris“ atsiliepia „Plus“ dinamikai ir ekonomiškumui. Papildomas svoris ypač jaučiamas vairuojant 1,6 ltr. varikliu aprūpintą „Golf Plus“, o juk būtent ši jėgainė turėtų susilaukti didžiausio pirkėjų susidomėjimo. Įsibėgėjęs automobilis rieda gan lengvai, tačiau važiuojant kalnuota vietovę ar lekiant vingiuotu keliu tenka intensyviai pasidarbuoti pavarų perjungimo svirtimi. Be to, šiuo agregatu aprūpintam „Golf Plus“ lenkimo manevrui reikia nemažai vietos.
1,9 ltr. turbodyzelinė jėgainė yra dinamiškesnė, tačiau mažiau rafinuota. Š iek tiek vėliau turėtų pasirodyti ir 2,0 ltr. benzininis variklis.
Išstandartinio „Golf“ perimti šoninio vaizdo veidrodėliai greitkelyje kelia nemažai triukšmo, tačiau šiaip automobilio salonas yra pakankamai komfortiškas. „Golf Plus“ pakaba yra palyginti standi, ir svyravimai gerai nuslopinami. Nors automobilis nėra toks manevringas, kaip standartinis „Golf“ hečbekas, tačiau jo kėbulas posūkiuose nedaug svyra.
„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Auto Juta“, „Baltic Auto“, „Kredora“, „Magira“ bei „Transalda“.
Kovas 14, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Algirdas
Geras aparat?lis
Parašykite komentarą