
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Š koda Octavia Combi“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Mazda 6 Wagon“, „Nissan Primera Wagon“, „Chevrolet Nubira Combi“, „Renault Megane Grandtour“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (102 AG), 1,6 ltr. (115 AG), 2,0 ltr. (150 AG)
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (105 AG), 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 451 cm, plotis 173 cm, aukštis 147 cm; bazė 251 cm
Svoris: 1,335 kg (su 1,6 ltr. 102 AG benzininiu varikliu)
Po naujojo „Š koda Octavia“ hečbeko sekmės, universalui „Octavia Combi“ taip pat prognozuojama puiki ateitis. Be to, „Octavia Combi“ hečbekui nė kiek nenusileidžia rafinuotumu, surinkimo kokybe, puikiomis valdymo savybėmis bei labai geru kainos ir kokybės santykiu.
Kaip ir dauguma šios klasės universalų, „Octavia Combi“ yra itin erdvi. Galines sėdynes galima užlenkti į priekį netgi jei priekinėse sėdynėse patogiai įsitaisę pora aukštaūgių. Taip gaunama 1620 ltr. erdvė tik 180 ltr. nusileidžia ypač erdviam „Renault Megane Grandtour“ automobiliui. Pakėlus galines sėdynes „Octavia Combi“ salonas yra pakankamai erdvus, o bagažinėje dar telpa 580 ltr. krovinių. Kaip ir hečbeke, važiuojant tik dviese galinių sėdynių galvos atlošus galima nulenkti į priekį ir taip pagerinti matomumą.
Nors bagažinės durys pakankamai plačios, tačiau slenkstis gana aukštas. „Elegance“ komplektacijos modeliuose po lygiomis bagažinės grindimis yra paslėptas papildomas krovinių skyrius. Dėl aukštesnio pagrindo daiktus pakrauti ar iškrauti yra lengviau, nes netrukdo bagažinės durų slenkstis. Deja, kitų komplektacijų modeliams šio paaukštinimo užsisakyti negalima, todėl didelius ir sunkius daiktus iškrauti sudėtingiau.
Norint atitraukti bagažo skyriaus uždangalą, pakanka tik švelniai jį stumtelėti. „Š koda“ tikisi, kad ši savybė turėtų praversti, kuomet rankos užimtos nešuliais. Vis dėlto, norint atidaryti bagažinės duris nešulius tenka pasidėti ant žemės.
„Octavia Combi“ yra gana paprastas universalas – kitaip nei, sakysime, X tipo „Jaguar“ ar „Rover 75“, „Š koda“ negalima atskirai atidaryti galinių durų lango. Tuo tarpu „Mazda 6“ pasižymi galimybe nulenkti sėdynes vienu rankenos spustelėjimu.
„Octavia Combi“ neturėtų nuvilti entuziastingų vairuotojų – automobilis yra gerai valdomas, komfortiškas, o vairas jautrus ir puikiai subalansuotas.
Keturi keleiviai ir visas jų bagažas gali pasirodyti sunkoka užduotis baziniam 1,6 ltr. benzininiam varikliui, tačiau dyzeliniai agregatai su tuo turėtų puikiai susidoroti.
„Š koda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „ARX“, „Baltieva“, „Hokla“, „Atra“, „Autoairis“ bei „Autodeta ir ko“. „Š koda Octavia Combi“ kainuoja nuo 45,390 Lt.
Sausis 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą