
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Renault Megane Sport“Nauja versija: „Renault Megane Sport“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai sportiški automobiliai
Konkurentai: „Volkswagen Golf GTI“, „Honda Civic Type-R“
Variklis: benzininis 2,0 ltr. (225 AG) su turbina
Išmatavimai: ilgis 423 cm, plotis 178 cm, aukštis 144 cm, bazė 262 cm
Svoris: 1,355 kg
Standartinis „Renault Megane“ pasižymi dinamiška išvaizda, tačiau iki šiol jam trūko galingo variklio ir sportiškų pojūčių. Š ią spragą „Renault“ sportinių automobilių gamybos padalinys „Renaultsport“ pamėgino ištaisyti pristatydamas naująjį „Megane Sport“.
Kurdami naująjį modelį „Renault“ konstruktoriai tarsi įbėrė savotišką žiupsnelį pipirų – automobilis turi patobulintą vairą, pakabą ir stabdžius. Dėl to „Megane Sport“ mažiau svyra posūkiuose, o jo šturvalas tapo informatyvesnis. Š ie patobulinimai turi ir trūkumų – važiuojant mažu greičiu automobilis yra pastebimai standesnis. Vis dėlto jo tikrai negalima pavadinti nekomfortišku.
Nepaisant šių teigiamų pokyčių, „Megane Sport“ negali prilygti tokioms „kelių raketoms“, kaip „Volkswagen Golf GTI“. Be abejo, „Sport“ versija yra daug smagesnė nei įprastinis „Megane“, tačiau suteikiamais pojūčiais ji nusileidžia „Renault Clio Sport 182“.
„Sport“ versija komplektuojama su 2,0 ltr. turbininiu varikliu ir 100 km/val. greitį pasiekia per 6,5 s. Š io agregato sukimo momentas siekia 300 Nm esant 3,000 aps./min, o galingą variklį pažaboja patobulinti „Sport“ versijos stabdžiai.
Gaila, kad „Renault“ konstruktoriai pamiršo pertvarkyti į šį automobilį montuojamą šešių laipsnių pavarų dėžę – tokiam modeliui ji yra pernelyg netiksli.
„Megane Sport“ komplektuojamas su 18 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiais bei specialiai šiam modeliui sukurtomis „Dunlop“ padangomis. Nutrūktgalviškiems vairuotojams palikta galimybė išjungti elektroninę stabilumo kontrolę.
„Megane Sport“ interjeras išsiskiria sportinėmis sėdynėmis, perforuotais pedalais, oda trauktu vairu ir pavarų svirtimi, specialia prietaisų skydelio apdaila ir pasižymi pastebimai geresne apdailos kokybe.
„Renault“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Lautra Motors“ ir „Sostena“. „Renault Megane Sport“ kainuoja nuo 109 tūkst. Lt.
Gegužė 26, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą