Nauja versija: „Porsche 911 Cabriolet“

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai kabrioletai
Konkurentai: „BMW 645 Ci Cabrio“, „Maserati Spyder“
Varikliai: benzininiai: 3,6 ltr. (325 AG), 3,8 ltr. (355 AG)
Išmatavimai: ilgis 443 cm, plotis 181 cm, aukštis 131 cm; bazė 235 cm
Svoris: 1,480 kg

Neseniai debiutavusią naują „Porsche 911“ modelio kartą (997) kritikai peikė, sakydami, kad automobilio išvaizda beveik nepakito ir nė kiek nepagėrėjo. Tačiau tai tėra antraeiliai dalykai – svarbiausia, kad automobilis tapo dar geriau valdomas. Tą patį galima pasakyti ir apie naująjį „Porsche 911 Carrera Cabriolet“.

“Porsche 911 Carrera Cabriolet”

„Porsche“ pirkėjams siūlo dvi 911 kabrioleto versijas: standartinę „Carrera“ su 3,6 ltr. (325 AG) varikliu ir galingesnę „Carrera S“, aprūpintą 3,8 ltr. (355 AG) agregatu. Abu šie automobiliai yra maždaug 85 kg sunkesni nei atitinkami kupė, tačiau 100 km/val. greitį „Carrera Cabriolet“ pasiekia vos per 5,2 s, o galingesnei versijai pakanka ir 4,9 s.

“Porsche 911 Carrera Cabriolet”

Tikroji „911 Carrera“ stichija yra vingiuoti keliai, taigi ir naujojo kabrioleto privalumai išryškėja būtent posūkiuose. Visų pirma kabrioletas pasižymi itin standžiu kėbulu, todėl automobilio pakaba veikia puikiai. Be to, „Carrera Cabriolet“ gali pasigirti nepriekaištingu sukibimu su kelio danga, o jautrus šio modelio vairas užtikrina precizišką valdymą.

Papriekaištauti būtų galima nebent dėl šiek tiek per minkštos standartinės pakabos, dėl kurios automobilio kėbulas svyruoja truputėlį daugiau nei turėtų. Tuo tarpu į „Carrera S“ standartinę įrangą įtraukta elektroniškai valdoma pakaba, leidžianti vienu mygtuko spustelėjimu pakeisti jos nustatymus.

“Porsche 911 Carrera Cabriolet”

Trumpos eigos mechaninė greičių dėžė veikia lengvai ir tiksliai. Būtent dėl to specialistai pataria vengti automatinės „Triptronic“ pavarų dėžės, kuri atima daug nepakartojamų pojūčių vairuojant „Porsche 911“.
Turbūt geriausias būdas mėgautis naujuoju „Porsche“ kabrioletu yra sulėtinti iki 50 km/val., spustelėti mygtuką ir palaukti 20 s, kol nusileis stogas, o tuomet nuskrieti vingiuotu keliu. Be abejo, reikia nepamiršti, kad „Porsche 911“ taip pat galioja fizikos dėsniai…

„Carrera S Cabriolet“ yra pastebimai galingesnis modelis, tačiau visas jo galimybes galima išnaudoti nebent lenktynių trasoje. Daugeliui vairuotojų turėtų pakakti taip pat labai smagaus, tačiau pigesnio standartinio „Carrera Cabriolet“ modelio.

“Porsche 911 Carrera Cabriolet”

„Porsche“ automobiliais Lietuvoje prekiauja bendrovė „Motopasaulis“. „Porsche 911 Cabriolet“ kainuoja nuo 302,721 Lt.

Gegužė 6, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: