
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Opel Astra GTC“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Citroen C4“ , „Renault Megane“, „Ford Focus“, „Honda Civic“
Varikliai”: benzininiai: 1,4 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (105 AG), 1,8 ltr. (125 AG), 2,0 ltr. (170 AG) turbininis, 2,0 ltr. (200 AG) turbininis;
turbodyzeliniai: 1,3 ltr. (90 AG), 1,7 ltr. (100 AG), 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 429 cm, plotis 179 cm, aukštis 141 cm; bazė 261 cm
Svoris: 1,210 kg
„Opel“ specialistai neblogai padirbėjo įprastinės „Astra“ pagrindu kurdami sportiškai atrodantį trijų durų hečbeką „Astra GTC“. Sportiškoji „Astra“, kitaip nei „Volkswagen Golf“ ar Ford Focus“, gan smarkiai skiriasi nuo įprastinio modelio – vienintelės išorinės detalės, perimtos išstandartinės versijos, yra variklio gaubtas, priekiniai sparnai, durų rankenėlės ir veidrodėliai.
„Astra GTC“ pakaba yra 47 mm žemesnė nei penkių durų modelio, taigi automobilis atrodo dinamiškesnis ir yra geriau valdomas. Dėl nedidelių trikampių šoninių langų „Astra GTC“ tapo lengvesnė ir pažemėjo jos svorio centras, taigi pagerėjo automobilio valdymo savybės. Vis dėlto vairuotojai gali būti nepatenkinti šiais mažais langeliais, nes, lyginant su penkių durų modeliu, smarkiai pablogėjo galinio vaizdo matomumas.
„Astra GTC“ stogas yra žemėjantis, o automobilio išvaizda šiek tiek primena plačiapečius „Volvo“ modelius. Sportiškoje „Astra“ versijoje patogiai gali keliauti tik keturi keleiviai.
„Astra GTC“ variklių gama yra panaši kaip ir penkių durų modelio – pirkėjams siūlomi penki benzininiai ir keturi dyzeliniai varikliai. Galingiausias benzininis agregatas yra net 200 AG turintis 2,0 ltr. turbininis variklis, o dyzelių mėgėjai gali rinktis 1,9 ltr. (150 AG) turbodyzelinę jėgainę. Pastarasis variklis yra pakankamai rafinuotas, pasižymi puikia trauka vidutinių sūkių diapazone, o jo maksimalios apsukos siekia net 5 tūkst. aps./min.
Patys reikliausi vairuotojai gali rinktis dar galingesnį GTC variantą – „Opel Astra OPC“. Š is modelis aprūpintas net 240 „arklių“ turinčiu 2,0 ltr. benzininiu varikliu su turbina.
Visi „Astra GTC“ modeliai turi pažemintą standesnę pakabą, jautresnį vairą, stabilumo kontrolę bei elektroninę amortizatorių valdymo sistemą IDS (Interactive Driving System), kuri pagal vairavimo stilių ir kelio dangą parenka amortizatorių nustatymus. Netgi bazinis „Astra GTC“ modelis yra daug smagesnis už įprastinę penkių durų versiją, o, aprūpinta visomis elektroninėmis sistemomis ir tinkamu varikliu, „Astra GTC“ gali būti rimtas „Volkswagen Golf GTI“ ar „Honda Civic Type-R“ varžovas.
Įveikiant posūkius automobilis išlieka pakankamai stabilus, tačiau važiuojant greičiau ar labiau vingiuotu keliu proporcingai padidėja ir „Astra GTC“ kėbulo svyravimai. Didesniu greičiu įveikiant staigų posūkį automobilio vairas pasunkėja, tačiau vis tiek yra nepakankamai informatyvus.
Elektroninė stabilumo kontrolė suveikia tik važiuojant labai greitai šlapiu keliu, o automobilio pakaba puikia slopina įvairiausius nelygumus netgi pasirinkus 17 ar 18 colių dydžio ratus.
„Astra GTC“ vairuotojo sėdėsena yra šiek tiek žemesnė, tačiau panašiu kampu kaip ir penkių durų modelyje. Vairo bei sėdynių nustatymai ir prietaisų skydelio išdėstymas buvo perimti išįprastinio „Astra“ modelio. Dėl mažų langų automobilio salonas nuolat skendi prieblandoje, todėl bene vienintelis būdas įsileisti šiek tiek daugiau šviesos yra užsisakyti panoraminį liuką.
„Opel“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Autodina“, „Rasmitas“, „Žaibo ratas“ ir „Autotopus“. „Opel Astra GTC“ kainuoja nuo 44 tūkst. Lt (su 1,4 ltr. benzininiu varikliu). Užsisakius automobilį, jis būtų pristatytas per tris mėnesius.
Gegužė 11, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
zurabas
tikrai neblogas modelis bet kiek paziurai 150000 170000 ir varikliai dizeliniai gatavi 1.7
as turiu opel astra ir esu patenkita
Parašykite komentarą