
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Nissan 350Z Roadster“
Debiutas: balandžio mėn.
Segmentas: roadsteriai
Konkurentai: „Audi TT V6 Roadster“, „Honda S2000“
Variklis: benzininis 3,5 ltr. V6 (276 AG)
Išmatavimai: ilgis 431 cm, plotis 182 cm, aukštis 133 cm; bazė 265 cm
Svoris: 1,553 kg
Nors kupė pagrindu pagaminti roadsteriai toli gražu ne visuomet būna sėkmingi, tačiau panašu, kad „Nissan“ šį kartą neprašovė pro šalį. Jei dėl naujojo „350Z Roadster“ išvaizdos dar galima ginčytis, tai šio automobilio techniniai duomenys turėtų nutildyti net ir aštriausius kritikus.
„Nissan 350Z Roadster aprūpintas 3,5 ltr. V6 agregatu, turinčiu net 276 „arklius“, o maksimalus sukimo momentas siekia 363 Nm prie 4800 aps./min. 100 km/val. greitį šis modelis pasiekia per 6,4 s, o variklio riaumojimas ir agresyvi išvaizda primena, kad „350Z Roadster“ – sportiškas automobilis. Be to, šis modelis turėtų pasižymėti neblogu kainos ir galios santykiu.
Važiuojant duobėtu ar vingiuotu keliu paaiškėja, kad kėbulo kontrole ir standumu roadsteris nusileidžia kupė, tačiau „Nissan“ konstruktoriai nemažai padirbėjo siekdami panaikinti įvairias vibracijas ir padidinti kelionės komfortą. Dėl puikaus sukibimo ir jautraus vairo „350Z Roadster“ gali preciziškai dideliu greičiu įveikti posūkius.
Nuleisti medžiagini roadsterio stogą yra itin paprasta – pakanka patraukti viršuje įtaisytą rankeną ir elektriniai varikliai paslepia stogą po reljefiniu plastikiniu dangčiu. Važiuojant nuleistu stogu, vėjo srautą sumažina už sėdynių įtaisytas stiklinis kreiptuvas.
Roadsterio salonas primena „350Z“ kupė su tokiomis pat vairo kolonėlėje įtaisytomis svirtelėmis bei labai patogiomis sportiškomis sėdynėmis. Gamintojo dėmesį net ir smulkiausioms detalėms atskleidžia perforuoti aliumininiai pedalai, trys į vairuotojo pusę palinkę papildomų techninių parametrų rodikliai, gracingos durelių rankenos bei subtilūs aliuminio akcentai.
„Nissan 350Z Roadster“ komplektuojamas su elektronine stabilumo kontrole, 18 colių lengvo lydinio ratlankiais, klimato kontrole bei elektroniškai valdomais langais, veidrodėliais ir stogu.
„Nissan“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Raitas“, „Ivuana“, „Smėlynės autocentras“ bei „Techruna“. Atstovų teigimu, „350Z Roadster“ bus galima išvysti automobilių parodoje „ALT 2005“ (balandžio 7-10 dienomis).
Kovas 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą