
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Mitsubishi Colt CZT“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži sportiški automobiliai
Konkurentai: „Ford Fiesta ST“, „Renault Clio 182 Cup“, „Peugeot 206 S16“
Variklis: benzininis 1,5 ltr. (150 AG) su turbina
Išmatavimai: ilgis 381 cm, plotis 170 cm, aukštis 152 cm, bazė 250 cm
Svoris: 1,055 kg
Išpirmo žvilgsnio atrodo, kad naujasis „Mitsubishi Colt CZT“ turėtų rimtai išgąsdinti pagrindinį savo konkurentą „Renault Clio 182 Cup“. Visų pirma „Colt CZT“ gali pasigirti nebloga išvaizda – masyvūs buferiai, tinklinės grotelės, platūs lengvo lydinio ratlankiai bei gale pritvirtintas spoileris sudaro sportiško automobilio įvaizdį. Be to, sportiška dvasia dvelkia ir šio modelio interjeras, kurį puošia trijų stipinų sportinis vairas, giliai profiliuotos sėdynės bei raudonų juostelių apvadai.
Vis dėlto, atsisėdus prie „Colt CZT“ vairo paaiškėja, kad šio modelio išvaizda yra apgaulinga. „Colt CZT“ varomas 1,5 ltr. (150 AG) keturių cilindrų turbininės jėgainės, kurios didžiausias sukimo momentas siekia 210 Nm, esant 3,5 tūkst. aps./min. Tokios galios šiam mažam automobiliui visiškai pakanka – 100 km/val. greitį jis pasiekia per 8,0 s, o maksimalus greitis yra 210 km/val. Problema yra tai, kad turbina tampa veiksminga tik viršijus 2,400 aps./min., taigi norint neatsilikti nuo transporto srauto reikia nuolat palaikyti gana aukštas apsukas.
Pasiekus didesnį greitį rūpesčiai nesibaigia, nes „Colt CZT“ vairas dreba ir kreta net nuo mažiausių kelio nelygumų. Pavarų dėžė veikia lengvai, tačiau nėra tiksli. Automobilis yra pakankamai manevringas ir neblogai valdomas, tačiau dėl to važiuojant bet kokiu greičiu jis atrodo pernelyg standus.
Susirasti patogią sėdėsena yra nesunku, nepaisant to, kad galima reguliuoti tik vairo aukštį, bet ne nuotolį. Dalis „Colt CZT“ salone esačių plastikinių panelių yra išties kokybiški, tačiau kai kurie kiti atrodo prasčiau.
Apibendrinant galima pastebėti, kad „Colt CZT“ kol kas nėra rimtas „Renault Clio 182 Cup“ varžovas.
Birželis 6, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą