Nauja versija: „Ford Focus“ universalas

Debiutas: jau parduodamas
Klasė: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Renault Megane“, „Opel Astra“, „Toyota Corolla“, „Peugeot 307“ universalai
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (80 AG), 1,6 ltr. (100 AG), 1,6 ltr. (115 AG), 2,0 ltr. (145 AG)
turbodyzeliniai: 1,6 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (109 AG), 2,0 ltr. (139 AG)
Išmatavimai: ilgis 447 cm, plotis 184 cm, aukštis 145 cm; bazė 264 cm
Svoris: 1,319 kg (su 1,4 ltr. benzininiu varikliu)

Nepaisant to, kad daugeliui žmonių visiškai pakanka hečbeko erdvės, o vienatūriai yra dar praktiškesni, universalas vis dar yra tinkamiausias automobilis kroviniams pervežti. Tai žinodama „Ford“ itin talpaus automobilio pageidaujantiems pirkėjams sukūrė naująjį „Focus“ universalą.

“Ford Focus” universalas

Universalo bagažinė, kurios talpa siekia 482 ltr., yra beveik šimtu litrų didesnė nei hečbeko (385 ltr.). Nulenkus sėdynes krovinių skyriaus talpa padidėja iki 1,525 ltr., o tai yra išties yra gana nemažai.

Vis dėlto talpa dar ne pagrindinis rodiklis. Jeigu kai kuriuose universaluose krovinių pakrovimą ar iškrovimą apsunkina gan aukštas galinių durų slenkstis, tai „Focus“ universalas šio trūkumo neturi. Galinės durys yra pakankamai plačios, neturi slenksčio, o bagažinėje nėra jokių su pakabos sistema susijusių išsikišimų.

“Ford Focus” universalas

Galinės universalo sėdynės yra padalintos santykiu 60/40, tačiau norint jas sulankstyti, pirma reikia į priekį nulenkti sėdynių pagrindą, o tik paskui nuversti atlošą. Tačiau net ir tuomet išplėsto krovinių skyrius pagrindas nėra visiškai lygus.

„Focus“ universale vietos pakaks ne tik bagažui, bet ir keleiviams. Išsiruošus į ilgą kelionę ant galinių sėdynių gali patogiai išsitaisyti du suaugę keleiviai, o trumpesnėse išvykose vietos pakaks net ir trims. Dėl daugybės sėdynės ir vairo nustatymų sau tinkamą padėtį automobilyje nesunkiai ras bet kuris vairuotojas. Vis dėlto „Focus“ universale galima pasigesti lentynėlių bei kišenėlių įvairioms smulkmenoms susidėti.

“Ford Focus” universalas

Specialistai gana neblogai įvertino 1,6 ltr. (109 AG) dyzelinį agregatą: šio variklio galios visiškai pakanka norint palaikyti greitkelio tempą. Jėgainė puikiai susidoroja net ir su penkiais keleiviais bei visų jų bagažu, tačiau dinamikos mėgėjams vertėtų rinktis 2,0 ltr. (139 AG) dyzelinį variklį. Smarkiai padidinus apsukas pasigirsta variklio riaumojimas, bet važiuojant pastoviu greičiu jo beveik nesigirdi. Deja, „Focus“ universale prastai slopinamas kelio bei vėjo keliamas triukšmas.

„Focus“ universalas, kaip ir sedanas, pasižymi geromis valdymo savybėmis. Puikiai subalansuotas automobilio vairas veikia itin preciziškai, universalas nepriekaištingai įveikia posūkius ir visuomet užtikrina gerą sukibimą su kelio danga.

„Ford“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Vista“ salonų tinklas bei „Staccato“. „Ford Focus“ universalas kainuoja nuo 46,900 Lt.

Vasaris 10, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Jonas

    Turit ford focus

  • Jonas

    Xxx

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: