
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Ford Fiesta ST“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži sportiški automobiliai
Konkurentai: „Peugeot 206 RC“, „Renault Clio Sport“, „Seat Ibiza Cupra“
Variklis: benzininis 2,0 ltr. (148 AG);
Išmatavimai: ilgis 392 cm, plotis 168 cm, aukštis 147 cm; bazė 249 cm
Svoris: 1,137 kg
Nuo pat pasirodymo 2002 m. Ford Fiesta“ savo gretose neturėjo sportiškos versijos, tačiau dabar aštrių pojūčių mėgėjai gali džiaugtis naujuoju „Ford Fiesta ST“.
Nuo standartinių modelių sportinė versija išoriškai skiriasi stambesniais buferiais, tinklinėmis priekinėmis grotelėmis bei galiniu spoileriu. Be to, automobilis turi 17 colių lengvo lydinio ratlankius, kėbulo spalvos durų rankenėles ir veidrodėlius bei stambesnius slenksčius.
Po „Fiesta ST“ variklio gaubtu slepiasi iš„Mondeo“ paimtas 2,0 ltr. benzininis variklis. Iki 100 km/val. „Fiesta ST“ įsibėgėja per 7,9 s, tačiau reikia gerokai paplušėti norint išspausti viską, ką šis agregatas sugeba. Sportiškų hečbekų mėgėjai paprastai nesibodi didelių varikio apsukų, tačiau ST agregatas iki 4000 aps./min išlieka visiškai „apatiškas“, todėl vairuotojui tenka nemažai padirbėti pavarų dėžės svirtimi.
Dinamiškumu „Fiesta ST“ negali prilygti „Renault Clio 182 Cup“, kurio variklis turi net 34 „arkliais“ daugiau. Variklio garsas taip yra ne stiprioji „Fiesta ST“ pusė: jėgainė skleidžia šaižų ir šiukštų garsą, kuris nė kiek neprimena agresyvaus urzgimo.
Pagrindinis sportiškojo „Fiesta ST“ privalumas yra valdymas. Net ir standartinė „Fiesta“ yra vienas išgeriausiai valdomų mažų automobilių Europoje, o sužeminta bei pastandinta pakaba, platesnės padangos ir guvesnis vairas leidžia patirti dar daugiau malonumo. „Fiesta ST“ pasižymi nepriekaištingu sukibimu, o puiki kėbulo kontrolė sulaiko nuo pernelyg didelių svyravimų posūkyje.
Maloniai nuteikia tinkamai subalansuotas automobilio vairas ir trumpesnės eigos pavarų dėžės svirtis, tačiau automobiliui vis dar trūksta tikrojo aštrumo.
„Fiesta ST“ interjeras skiriasi nuo įprastinių modelių: automobilis turi kiek kitokį prietaisų skydelį, metalizuotą apdailą, bei profiliuotas pusiau odines sportines sėdynes, kurios turi gerą šoninį prilaikymą dideliu greičiu įveikiant posūkius. Deja, stambesniems vairuotojams patogiai įsitaisyti gali būti kiek sunkiau.
Visais kitais atžvilgiais ST perėmė gerąsias ir blogąsias „Fiesta“ interjero savybes. Automobilyje pakanka vietos keturiems keleiviams ir yra nemaža bagažinė. Prietaisų skydelis yra paprastas ir aiškus, gera surinkimo kokybė, tačiau vairą galima reguliuoti tik viena kryptimi, o salono dizainas bei medžiagos yra gan nuobodžios.
Vasaris 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą