Nauja versija: „Audi A6 Avant“

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai dideli automobiliai
Konkurentai: „BMW 5 Touring“, „Mercedes-Benz E T-modell“, „Volvo V70“
Varikliai: benzininiai: 2,4 ltr. V6 (177 AG), 3,2 ltr. V6 (252 AG), 4,2 ltr. V8 (335 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (138 AG), 2,7 ltr. V6 (177 AG), 3,0 ltr. V6 (225 AG)
Išmatavimai: ilgis 493 cm, plotis 186 cm, aukštis 146 cm; bazė 284 cm
Svoris: 1,595 kg (su 2,4 ltr. benzininiu varikliu)

Dideli prestižiniai universalai skirti praktiškumą bei savitą stilių vertinantiems pirkėjams. Naujasis „Audi A6 Avant“ savo konkurentams turėtų sukelti nemažai galvos skausmo.

Naujojo universalo bagažinės talpa siekia 565 ltr., o nulenkus galines sėdynes automobilyje galima vežtis net 1,660 ltr. bagažo. Vis dėlto net ir gana didelė „A6 Avant“ bagažinė neprilygsta E klasės „Mercedes-Benz“ universalo krovinių skyriui. Tačiau „A6 Avant“ kūrėjai pasirūpino, kad automobiliu būtų galima patogiai pervežti įvairius dužius, aštrius bei kampuotus daiktus: „A6 Avant“ bagažinėje rasite daug įvairių tvirtinimo diržų bei fiksatorių. Be to, krovinius galima tvirtinti ir ant specialių bėgelių įtaisyta aliuminine pertvara.

“Audi A6 Avant”

Jeigu standartinės bagažinės nepakanka, tuomet vietoj atsarginio rato galima užsisakyti papildomą krovinių skyrių, kuris puikiai tinka žvejybos laimikiui ar aprangai susidėti.

Pagal kojoms ir galvai tenkančią erdvę „A6 Avant“ lenkia E klasės „Mercedes-Benz“. Dėl daugybės vairo ir sėdynių nustatymų net ir aukščiausi vairuotojai čia gali rasti sau patogią sėdėseną. Universalo interjeras primena prestižinį A8 modelį – „A6 Avant“ salonas pasižymi aukštos kokybės medžiagomis ir ištaiginga apdaila.

“Audi A6 Avant”

„Audi A6 Avant“ turi palyginti turtingą standartinę įrangą – net ir kukliausiu 2,0 ltr. turbodyzeliniu varikliu aprūpintas modelis komplektuojamas su dviejų zonų automatiniu oro kondicionieriumi, elektra valdomais langais ir veidrodėliais, 16 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiais bei odiniu vairu.

“Audi A6 Avant” vairuotojo vieta

Š iuo metu pirkėjams siūlomi trys benzininiai ir tiek turbodyzelinių agregatų. Galingiausias „A6 Avant“ variklis yra 4,2 ltr. V8 (335 AG) jėgainė, tačiau taupesniems pirkėjams siūloma rinktis V6 variklį. 2,4 ltr. benzininis variklis dirba tyliai ir tolygiai, tačiau gan sunkiai susidoroja su dideliu šio automobilio svoriu – tai ypač akivaizdžiai pasireiškia įkalnėse. Todėl šiuo požiūriu 3,2 ltr. V6 agregatas yra gerokai pranašesnis. Tačiau specialistai geriausiai vertina dyzelinius agregatus, pavyzdžiui, rafinuotą ir galingą 2,7 ltr. turbodyzelinį variklį.

“Audi A6 Avant” bagažo skyrius

Kelyje šis universalas atrodo mažesnis, nei yra ištikrųjų – tiek priekiniais, tiek ir visais keturiais ratais varomi modeliai pasižymi pakankamai geromis valdymo savybėmis.

Lietuvoje „Audi“ automobiliais prekiauja Vilniaus „Audi“ centras, „Auto Juta“ ir „Klasera“. „Audi A6 Avant“ kainuoja nuo 120 tūkst. Lt (su 2,4 ltr. benzininiu varikliu).

Balandis 28, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: