BMW X1 pagaliau tapo tikru visureigiu

Kuomet BMW inžinieriai pradėjo darbuotis prie antros kartos X1 kūrimo, jie užsibrėžė pasiekti, jog ir mažiausias markės visureigis savo išvaizda ir vairavimo bei važiavimo savybėmis nenusileistų savo didesniems „giminaičiams“. Šią vasarą naujojo X1 pristatyme BMW atstovai šias savybes įvardijo kaip „X-iškumą“. Kaip praneša „Automotive News Europe“, X1 projekto vadovas Ralfas Graeseris teigė, jog pirkėjai pageidavo aukštesnio, erdvesnio modelio su aukštesne sėdėsena ir geresnėmis pravažumo savybėmis.

BMW X1

Reaguodamas į šiuos pageidavimus Bavarijos gamintojas sukūrė 5 cm aukštesnį ir 2 cm platesnį modelį, kurio priekinės sėdynės sumontuotos beveik 4 cm aukščiau nei pirmosios kartos X1, tad sėdėsena bus pastebimai aukštesnė. Be to, galinės sėdynės pakeltos daugiau nei 6 cm, o erdvė keliams padidėjo kone 4 cm standartiniame modelyje ir beveik 7 cm papildomai užsisakius reguliuojamą galinę sėdynę. Bagažo erdvė išaugo 85 ltr. iki 505 ltr., o nulenkus galines sėdynes galima vežtis net 1’550 ltr. bagažo (anksčiau – 1’350 ltr.).

BMW X1

BMW mažų automobilių linijos vadovas Peteris Wolfas atkreipė dėmesį į dar vieną X1 ypatybę: šiam modeliui galima užsakyti į priekį nulenkiamą priekinio keleivio sėdynę, kuri palengvina ilgų krovinių pervežimą. P.Wolfas pasidžiaugė, jog ši savybė jam labai padėjo, kuomet į renginį teko vežtis bavarišką alaus stalą su suolu.

X1 salono erdvę BMW pavyko padidinti šį modelį sukūrus naujosios priekinių varomųjų ratų architektūros UKL pagrindu, tuo tarpu pirmosios kartos X1 naudojo 3 serijos modelio galinių varomų ratų platformą. UKL architektūros pagrindu sukurti ir 2 serijos „Active Tourer“ bei „Gran Tourer“ vienatūriai. BMW praneša, kad antros kartos X1 naudojama į degalų sąnaudų mažinimą orientuota keturių varomų ratų sistemą – įprastinėmis sąlygomis varomi tik priekiniai ratai, o esant poreikiui „Haldex“ tipo sankaba perduoda sukimo momentą ir į galinę ašį. Bavarijos gamintojas tikina, kad keturių varomų ratų sistema aktyvuojama greičiau nei per vieną milisekundę. Toks sprendimas leido degalų sąnaudas sumažinti iki 17%.

BMW X1 salonas

Nuo pirmos kartos X1 debiuto 2009 m. BMW pardavė 730 tūkst. šių visureigių. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad iki 2024 m. BMW pagamins per 1,3 mln. antrosios kartos X1, o didžiausius pardavimus šis modelis turėtų pasiekti 2017 m., kuomet turėtų būti realizuota per 206 tūkst. vnt. Pagrindiniai šio modelio pirkėjai turėtų būti jauni žmonės ir jaunos šeimos. Automobilis galės būti užsakomas su spūsčių asistentu, kuris užtikrina pusiau autonomišką automobilio valdymą važiuojant iki 60 km/val. greičiu. Taip pat be įprastų sportiško ir komfortiško važiavimo režimų naujasis X1 turės ir „Eco Pro“ nustatymą, kuris važiuojant 50-160 km/val. greičiu ir vairuotojui atleidus akceleratoriaus pedalą atjungs variklį taip leisdamas sutaupyti degalų.

BMW X1

Naujasis X1 gali būti užsakomas su 1,5 ltr. (100 kW) ir 2,0 ltr. (141 kW ir 170 kW) benzininiais varikliais. Taip pat siūlomas ir 2,0 ltr. (110 kW, 140 kW ir 170 kW) dyzelinis motoras. X1 Vokietijoje kainuoja nuo 29’950 eurų.

Rugsėjis 21, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: