
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: Volvo XC90
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai visureigiai
Konkurentai: „Audi Q7“, BMW X5, „Mercedes-Benz ML“
Varikliai: benzininiai: 3,2 ltr. I-6 (238 AG), 4,4 ltr. V-8 (315 AG);
turbodyzelinis 2,4 ltr. I-5 (185 AG)
Išmatavimai: ilgis 481 cm, plotis 190 cm, aukštis 178 cm, bazė 286 cm
Svoris: 1,985 kg (su 3,2 ltr. varikliu)
Visureigis XC90 yra vienas sėkmingiausių „Volvo“ modelių, tad visiškai suprantama, kad atnaujinant šį automobilį nebuvo padaryta jokių esminių pakeitimų. Nuo XC90 debiuto 2003 m. rinkoje pasirodė nemažai naujų didelių prestižinių visureigių, pavyzdžiui, BMW X5, „Audi Q7“, „Mercedes-Benz ML“ ir GL, tad Š vedijos gamintojas tikisi, kad atnaujintas XC90 galės agresyviau konkuruoti šiame segmente.
Atnaujintas modelis turi kiek kitokius priekinius žibintus, buferius bei didesnius galinio vaizdo veidrodėlius su integruotais posūkių žibintais. Be to, ilgiau patyrinėjus galima pastebėti, kad automobilio salone dabar naudojamos geresnės kokybės apdailos medžiagos. Ištiesų pagrindinės XC90 naujovės slepiasi po variklio gaubtu: senuosius 2,5 ir 2,9 ltr. turbininius variklius gamintojas pakeitė naujais 3,2 ltr. I-6 ir 4,4 ltr. V-8 agregatais. Lyginant su ankstesniąja 2,5 ltr. jėgaine, 3,2 ltr. variklis yra beveik 30 AG galingesnis, o dėl papildomo cilindro dirba tyliau. Rafinuotumo netrūksta ir 4,4 ltr. V-8 jėgainei – tik iki galo spustelėjus akceleratorių pasigirsta lokį primenantis galingo variklio urzgimas.
Didelio pirkėjų susidomėjimo turėtų sulaukti ir bazinis 2,5 ltr. (185 AG) turbodyzelinis variklis. Nors šio agregato galios XC90 tikrai pakanka, jo varžovai dažniausiai turi šešių cilindrų dyzelinius variklius, kurie dirba kiek tyliau ir pasižymi geresne trauka. Tiesa, važiuojant pastoviu greičiu šio variklio beveik nesigirdi, gana gerai slopinamas ir vėjo bei padangų keliamas triukšmas. Automobilis yra patogus ilgoms kelionėms, tačiau kiek nuvilia neinformatyvus šturvalas. Beje, XC90 gana nedaug svyra posūkiuose.
Kaip ir anksčiau, XC90 salonas yra išties komfortiškas ir funkcionalus, nors kai kurios plastikinės apdailos detalės atrodo kiek senstelėję. Į bazinę XC90 įrangą įeina aštuonios oro pagalvės, DSTC elektroninė stabilumo sistema, dviejų zonų automatinis kondicionierius, radijas su CD grotuvu, odinis daugiafunkcis vairas bei lengvo lydinio ratlankiai.
Privalumai: | geras įvaizdis, patogus ir praktiškas salonas |
Trūkumai: | kiek triukšmingas dyzelinis variklis |
Verdiktas: | vienas geriausių didelių prestižinių visureigių |
„Volvo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostenos“ salonų tinklas. „Volvo XC90“ mūsų šalyje kainuoja nuo 153,261 Lt (su dyzeliniu varikliu).
Kovas 16, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
80000000.arminas,volvo,.v9+9
stasys
Vienu zodziu liuks.
Parašykite komentarą