
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: “Subaru Forester”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai visureigiai
Konkurentai: “Honda CR-V”, “Nissan X-Trail”
Varikliai: benzininiai 2,0 ltr. (158 AG), 2,5 ltr. su turbina (230 AG)
Išmatavimai: ilgis 449 cm, plotis 174 cm, aukštis 159 cm, bazė 253 cm
Svoris: 1,390 kg (su 2,0 ltr. varikliu)
“Subaru Forester” nuo kitų visureigių visuomet smarkiai skyrėsi tiek išvaizda, tiek savo galimybėmis. Pasirodžius atnaujintam “Forester” ši situacija išesmės nepakito, tačiau jis tapo šiek tiek panašesnis į kitus šios klasės modelius. “Subaru” konstruktoriai “Forester” išvaizdą pagerino nauja šonine apdaila, galiniais žibintais, veidrodėliais bei sportiškiau atrodančiais ratlankiais.
Japonijos gamintojas atnaujino ne tik “Forester” išorę, bet ir variklių gamą. Dabar šis “miškininkas” (angl. forester – miškininkas, eigulys) gali būti komplektuojamas su nauju 2,0 ltr. benzininiu agregatu, o ankstesniojo 2,0 ltr. turbininio variklio gamintojas nusprendė atsisakyti. Taip pat buvo šiek tiek pakeisti šio visureigio pakabos nustatymai ir jis gavo naują keturių laipsnių “Sportshift” automatinę greičių dėžę, kuri leidžia ir pačiam vairuotojui perjungti pavarą.
Naujasis 156 “arklius” turintis 2,0 ltr. agregatas yra net 31AG galingesnis už ankstesnįjį. Nors maksimalus šio variklio sukimo momentas padidėjo vos pora niutonmetrų, tačiau jis pasiekiamas esant mažesnėms apsukoms: 3,400 aps./min vietoje 3,600 aps./min. Be to, naujuoju varikliu aprūpintas “Forester” iki 100 km/val. įsibėgėja 1,5 s greičiau. Š is agregatas leidžia važiuoti gana dinamiškai, tačiau esant nedidelėms apsukoms šiek tiek trūksta variklio galios. Tuo tarpu ir taip energingo 2,5 ltr. turbininio variklio galia padidėjo 18 AG. Š io puikaus variklio galimybes riboti gali nebent naujoji automatinė pavarų dėžė.
“Forester” niekada negarsėjo kaip ekonomiškas automobilis, o atnaujinta versija taip pat ne išimtis. Su mechanine pavarų dėže komplektuojamo 2,0 ltr. variklio vidutinės degalų sąnaudos yra 9,3 ltr./100 km, o 2,5 ltr. agregato – 10,7 ltr./100 km.
Ir ankstesniojo “Forester” pakaba ne tik puikiai susidorodavo su duobėmis ir kitais kelio nelygumais, bet ir užtikrindavo nepriekaištingą valdymą. Tuo tarpu atnaujintas modelis yra ir komfortiškas, ir dar stabilesnis posūkiuose.
Š io visureigio interjeras išesmės liko nepakitęs. “Forester” salonas dvelkia kokybe, tačiau apdailos medžiagos ir dizainas yra šiek tiek senamadiški. Be to, salono erdvumu šis modelis gerokai nusileidžia “Honda CR-V”.
“Subaru Forester” komplektuojamas su priekinėmis ir šoninėmis vairuotojo ir keleivio oro pagalvėmis, elektra valdomais langais, tempomatu, radiju su CD grotuvu, automatiniu oro kondicionieriumi ir 12V elektros lizdu.
Naujais “Subaru” automobiliais Lietuvoje prekiauja “JMA Centras”. “Subaru Forester” mūsų šalyje šiuo metu kainuoja nuo 62,900 Lt (su 2,0 ltr. varikliu).
Lapkritis 4, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Renaldas
Nu neblogas neblogas.
Parašykite komentarą