
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: Seat Ibiza
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Renault Clio“, „Suzuki Swift“, „Š koda Fabia“, „Citroen C3“, „Fiat Punto“, „Peugeot 207“, „Volkswagen Polo“
Varikliai: benzininiai: 1,2 ltr. (70 AG), 1,4 ltr. (75 AG), 1,4 ltr. (85 AG), 1,8 ltr. (150 AG) su turbina, 1,8 ltr. (180 AG) su turbina;
turbodyzeliniai: 1,4 (70 AG), 1,9 ltr. (100 AG), 1,9 ltr. (130 AG), 1,9 ltr. (160 AG)
Išmatavimai: ilgis 395 cm, plotis 170 cm, aukštis 144 cm, bazė 246 cm
Svoris: 1,027 kg (trejų durų modelis su 1,2 ltr. varikliu)
Prieštrejus metus debiutavęs „Seat Ibiza“ dažnai buvo vadinamas vienu išgeriausių modelių mažų automobilių klasėje, tačiau pastaruoju metu jį vis dažniau nustelbdavo naujesni varžovai, pavyzdžiui, naujasis „Renault Clio“ ar „Fiat Punto“. Siekdamas sustiprinti savo pozicijas Ispanijos automobilių gamintojas atnaujino mažąją „Ibiza“.
Atnaujintas „Ibiza“ turi kitokios formos priekinius žibintus bei agresyviau atrodantį bamperį su trimis oro įsiurbimo angomis. Be to, galinis bamperis tapo reljefiškesnis, o „Ibiza“ logotipas puikuojasi bagažinės dangčio centre. Po atnaujinimo šis modelis atrodo dar sportiškiau, tačiau, kita vertus, dabar net ir kuklius variklius turintys „Ibiza“ nedaug kuo skiriasi nuo galingiausios „Cupra“ versijos.
„Seat“ konstruktoriai nepamiršo ir šio modelio interjero. Kietus ir pigiai atrodančius plastikinius panelius pakeitė iškokybiškų bei malonių liesti medžiagų pagaminti apdailos komponentai, tad dabar „Ibiza“ salonas yra vienas geriausių savo klasėje. Kaip ir ankstesniame modelyje, galima reguliuoti tiek vairo aukštį, tiek ir jo nuotolį, tačiau po atnaujinimo į standartinę įrangą įtraukta reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynė. Automobilio gale ir priekyje yra pakankamai erdvės kojoms, bet automobilio gale įsitaisę aukštaūgiai dėl žemėjančio stogo gali jaustis nepatogiai.
„Seat“ patobulino „Ibiza“ vairo stiprintuvą, tačiau tai pastebėti tikrai nebus lengva. Automobilio vairas yra tikslus ir tiesioginis, tačiau padidinus greitį jis tampa pernelyg lengvas. Tuo tarpu standi „Ibiza“ pakaba liko nepaliesta, tad automobilis pasižymi puikia kėbulo kontrole posūkiuose, bet nekaip slopina kelio nelygumus. Sportiškos FR ir „Cupra“ versijos turi dar standesnę pakabą.
„Ibiza“ turi itin plačią variklių gamą: net 5 benzininius ir 4 turbodyzelinius agregatus. Atnaujinto 1,2 ltr. variklio galingumas padidėjo nuo 63 AG iki 70 AG, taip pat siūloma ir galingesnė 1,4 ltr. benzininės jėgainės versija (85 AG). Benzininiai varikliai dirba gana tyliai, bet dyzelinėse versijose, spustelėjus akceleratoriaus pedalą, pasigirsta garsus ūžimas. Salone girdisi vėjo keliamas triukšmas, o padangų šniokštimas slopinamas prasčiau nei gera garso izoliacija pasižyminčiuose šio segmento modeliuose, pavyzdžiui, „Renault Clio“.
Privalumai: | geros valdymo savybės, kokybiškas interjeras, plati variklių gama |
Trūkumai: | nekomfortiška pakaba, triukšmingi dyzeliai, prasta garso izoliacija |
Verdiktas: | atnaujinta „Ibiza“ vėl tapo vienu geriausių savo klasės automobilių |
„Seat“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Oskaro motorai“ ir „Vakarų autocentras“. „Seat Ibiza“ mūsų šalyje kainuoja nuo 31,954 Lt.
Rugsėjis 6, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
jadvyga54
pasižiurėk
Parašykite komentarą