Atnaujintas modelis: “Saab 9-5″

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai dideli automobiliai
Konkurentai: 5 serijos BMW, “Audi A6″, E klasės “Mercedes-Benz”, S tipo “Jaguar”, “Volvo S80″
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. su turbina (150 AG), 2,3 ltr. su turbina (185 AG), 2,3 ltr. su turbina (220 AG), 2,3 ltr. su turbina (260 AG);
turbodyzelinis: 1,9 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 484 cm, plotis 179 cm, aukštis 145 cm, bazė 270 cm;
Svoris: 1,525 kg

Iki šiol “Saab” vardas buvo siejamas su saugiais ir konservatyviai atrodančiais automobiliais, tačiau atnaujintas 9-5 modelis pasižymi moderniu dizainu. “Saab” skiriamuoju ženklu tapusios trijų dalių priekinės grotelės buvo ištęstos per visą automobilio priekį, todėl šoninės dalys dabar apima žibintus. Be to, visas tris priekinių grotelių dalis juosia platūs chromo apvadai. Gatvėje sutiktas atnaujintas “Saab 9-5″ tikrai patraukia dėmesį, tačiau neaišku, kaip tokią agresyvią šio automobilio išvaizdą įvertins pirkėjai.

Specialistai itin palankiai vertina naująjį 1,9 ltr. turbodyzelinį variklį, kuris pakeitė jau senstelėjusį 2,2 ltr. (120 AG) agregatą. Be to, naujoji jėgainė yra 30 “arklių” galingesnė. Š iuo varikliu aprūpinto modelio dinamika pagerėjo labai nežymiai, tačiau naujasis agregatas pasižymi puikia trauka platesniame sūkių diapazone, o maksimalus šios jėgainės sukimo momentas padidėjo iki 320 Nm esant 2,000 aps./min. Dyzelinis variklis dirba gan tyliai, duslus urzgimas girdimas tik užvedus automobilį ar smarkiai spustelėjus akceleratorių. Įvertinus tai, kad “Saab” puikiai slopina padangų, vėjo ir variklio keliamą triukšmą, dyzeliniu agregatu aprūpintas 9-5 puikiai tiks ilgoms kelionėms.

“Saab 9-5″

Pirkėjai taip pat gali rinktis net išketurių turbokompresoriais aprūpintų benzininių agregatų. Galingiausias 2,3 ltr. (260 AG) variklis yra itin energingas, dėl to kaskart smarkiau spustelėjus akceleratoriaus pedalą įsikiša elektroninė traukos kontrolės sistema.

Siekdamas pagerinti automobilio valdymo savybes gamintojas sustandino jo pakabą ir patobulino važiuoklę, tačiau “Saab 9-5″ komfortas dėl to nenukentėjo. Užsisakius sportinę pakabą salone galima jausti didesnius kelio nelygumus, tačiau automobilis išlieka gana patogus. Vis dėlto šio modelio vairas yra nepakankamai informatyvus, o greičių dėžė – netiksli.

“Saab 9-5″

Dyzelinis 1,9 ltr. variklis Europoje veikiausiai bus populiariausias šio modelio agregatas, tačiau jis neprilygsta “BMW 520d” 2,0 dyzelinei jėgainei. BMW variklis yra galingesnis (163 AG), pasižymi didesniu sukimo momentu (340 Nm esant 2 tūkst. aps./min.) bei vartoja mažiau degalų.

“Saab 9-5″ interjeras taip pat nusileidžia vokiškiems prestižiniams automobiliams. Nors surinkimo kokybė yra puiki, o prietaisų skydelio apdailos medžiagos – minkštos ir malonios liesti, tačiau vaizdą gadina nekaip atrodantys plastikiniai paneliai bei šiurkščiai veikiančios prie stogo pritvirtintų rankenėlių spyruoklės.

“Saab 9-5″ interjeras

Tiesa, “Saab 9-5″ gali pasigirti erdviu salonu ir talpia bagažine. Priekinės sėdynės turi galybę įvairiausių nustatymų, o centrinėje konsolėje išdėstyti mygtukai yra lengvai pasiekiami. Atnaujintame modelyje vėdinimo ir šildymo sistema reguliuojama ne mygtukais, o patogesniais suktukais.

Į “Saab 9-5″ standartinę įrangą įeina nemažai oro pagalvių, elektroninės stabilumo sistemos ESP ir TCS, elektra valdomi langai, automatinis oro kondicionierius bei garso sistema.

“Saab 9-5″

“Saab” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Piliakalnis” ir “Žaibo ratas”. 2,0 ltr. benzininiu varikliu aprūpintas “Saab 9-5″ sedanas mūsų šalyje kainuoja nuo 99,518 Lt, o universalas – nuo 103,609 Lt.

Lapkritis 28, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: