Atnaujintas modelis: “Opel Vectra”

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: “Citroen C5″, “Ford Mondeo”, “Mazda 6″, “Nissan Primera”, “Peugeot 407″, “Renault Laguna”, “Toyota Avensis”, “Volkswagen Passat”
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (100 AG), 1,8 ltr. (122 AG), 2,2 ltr. (155 AG), 2,0 ltr. su turbina (175 AG), 2,8 ltr. V6 su turbina (230 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (100 AG), 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG), 3,0 ltr. V6 (184 AG)
Išmatavimai: 4 durų sedanas ir 5 durų hečbekas: ilgis 461 cm, plotis 180 cm, aukštis 146 cm, bazė 270 cm;
5 durų universalas: ilgis 484 cm, plotis 180 cm, aukštis 150 cm, bazė 283 cm
Svoris: sedanas ir hečbekas: 1,395 kg
universalas: 1,475 kg

Pamėginkite įsivaizduoti, kad su atnaujintu “Opel Vectra” automobilių skriejate vingiuotu keliu ir mėgaujatės preciziškai įveikdami posūkius. Išpradžių tai gali pasirodyti neįtikėtina, nes ankstesnieji “Vectra” modeliai nors ir turėjo nemažai privalumų, tačiau tikrai negalėjo pasigirti geru valdymu. Visai neseniai pasirodęs naujasis “Vectra” turėtų pakeisti šį įvaizdį.

Atnaujindama “Vectra” modelį “Opel” atsižvelgė ir į didelių bendrovių autoparkų interesus, nes Vakarų Europoje jie sudaro nemažą “Vectra” pirkėjų dalį – pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje bendrovių autoparkai įsigyja net 90% šioje šalyje parduodamų “Vectra” automobilių. Dėl to atnaujintas “Vectra” modelis pasižymi dar rafinuotesniu ir patogesniu salonu ir turėtų būti patikimesnis bei pigiau eksploatuojamas. Gana turtinga “Vectra” bazinė įranga turėtų padėti konkurencinėje kovoje nenusileisti “Renault Laguna” bei “Ford Mondeo” automobiliams.

“Opel Vectra”

“Vectra” pirkėjai gali rinktis net ištrijų skirtingų kėbulų: 4 durų sedano, 5 durų hečbeko ir 5 durų universalo. “Opel” konstruktoriai šiek tiek pakeitė visų išorinių metalinių panelių ir stiklų formą, tad atnaujintas modelis atrodo sportiškiau nei anksčiau, o į apačią siaurėjančios priekinės grotelės šiek tiek primena “Volkswagen” automobilius.

Krepšinio kamuolio paviršių primenanti “Vectra” prietaisų skydelio apdaila buvo pakeista odos imitacija, o kai kurių modelių interjere naudojami medžio ar aliuminio apdailos akcentai. Be to, į standartinės įrangos komplektą dabar įeina ir trijų stipinų vairas. “Vectra” salonas ir anksčiau buvo gana geras, tačiau gamintojas siekė nutildyti kritiką, kad interjeras yra neskoningas.

“Opel Vectra”

Ankstesniojo “Vectra” modelio valdymas nebuvo tikslus, o važiuojant vingiuotu keliu šis automobilis būdavo gana nestabilus – supdavosi ir svyruodavo į šalis. Tuo tarpu atnaujinta “Vectra” gali pasigirti išties tiksliu vairu ir nepriekaištingu valdymu. “Vectra” vairas tapo daug informatyvesnis, todėl dabar šiuo automobiliu galima daug užtikrinčiau įveikti posūkius. Tiesa, net ir patobulinta “Vectra” vis dar neprilygsta “Mondeo”, tačiau “Opel” pažanga yra visiškai akivaizdi. Dinamišką vairavimo stilių mėgstantys vairuotojai gali rinktis sportišką “Vectra” versiją, kuri turi šiek tiek standesnę ir žemesnę pakabą, bet yra mažiau komfortiška.

Variklių gama išesmės liko tokia pati kaip ir anksčiau, tačiau 3,2 ltr. V6 agregatą pakeitė 2,8 ltr. V6 turbininė jėgainė, kurios kuro sąnaudos yra nežymiai didesnės. Visi varikliai, išskyrus mažiausius 1,6 ltr. ir 1,8 ltr. benzininius agregatus, yra komplektuojami su šešių laipsnių pavarų dėžėmis. Specialistai mano, kad šiam modeliui geriausiai tinka “Fiat” gaminamas 1,9 ltr. (120 AG) dyzelinis variklis.

“Opel Vectra” salonas

Į standartinę “Vectra” įrangą, be visų kitų dalykų, įtraukta nemažai oro pagalvių, stabilumo sistema IDS, informacinis displėjus bei oro kondicionierius.

Lietuvoje “Opel” automobiliais prekiauja “Armi servisas”, “Autodina”, “Autotopus”, “Rasmitas” ir “Žaibo ratas”. Atnaujintas “Opel Vectra” mūsų šalyje kainuoja nuo 59,390 Lt (su 1,6 ltr. benzininiu varikliu).

Lapkritis 9, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: