
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: Mazda 3
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Volkswagen Golf“, „Opel Astra“, „Ford Focus“ ,
„Honda Civic“, „Toyota Corolla/Auris“
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (84 AG), 1,6 ltr. (105 AG),
2,0 ltr. (150 AG), 2,3 ltr. (260 AG) su turbina;
turbodyzelinis 1,6 ltr. (110 AG)
Išmatavimai: ilgis 442 cm, plotis 176 cm, aukštis 147 cm, bazė 264 cm
Svoris: 1,265 kg
Praeitais metais Japonijos automobilių gamintojas „Mazda“ ėmėsi atnaujinti savo modelių buferius: išpradžių buvo pakeistas „Mazda 6“ priekis, vėliau kiek pakoreguota mažojo „Mazda 2“ buferio forma, o galiausiai eilė atėjo ir kompaktiniam „Mazda 3“. Tik pirkėjai gali nuspręsti, ar tokia švelni „plastinė operacija“ – pagražintas automobilio priekis bei galinė dalis ir kiek kitokios formos priekinės grotelės – gali pristabdyti šio modelio senėjimą. Tuo tarpu sumažėjusias degalų sąnaudas veikiausiai įvertins dauguma vairuotojų, o gamtos mylėtojams patiks mažesnė aplinkos tarša anglies dvideginiu.
Ekonomiškiausias „Mazda 3“ variklis, be abejo, yra 1,6 ltr. turbodyzelinis agregatas, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,8 ltr./100 km. Mažiausia 1,4 ltr. benzininė jėgainė 100 km kelio sunaudoja 6,7 ltr. degalų, o galingesnis 1,6 ltr. varikis – 6,9 ltr. Dinamišką stilių mėgstantiems vairuotojams vertėtų rinktis 2,0 ltr. (150 AG) agregatu aprūpintą „Mazda 3“ arba sportišką MPS versiją, po kurios variklio gaubtu tūno 2,3 ltr. (260 AG) turbininis variklis.
Prognozuojama, kad daugiausiai pirkėjų susidomėjimo Europoje sulauks 1,6 ltr. (105 AG) benzininis variklis. Š is apsukas mėgstantis agregatas yra pakankamai rafinuotas, tačiau ne toks lankstus kaip dyzelinė jėgainė, tad norint aplenkti kelyje pasitaikiusį lėčiau važiuojantį automobilį teks sužeminti pavarą ir smagiai spustelėti akceleratorių. Gamintojas šiek tiek sustandino automobilio kėbulą ir pasirūpino geresne garso izoliacija, tačiau didesnių pokyčių nebuvo. Tiesa, tai tikrai nėra priekaištas – kaip ir anksčiau, „Mazda 3“ pasižymi geru komforto ir valdymo savybių deriniu bei puikiu sukibimu su kelio danga. Tikslus ir lengvas šio automobilio vairas turėtų patikti daugeliui vairuotojų, kaip ir sklandžiai veikianti pavarų dėžė bei užtikrintai savo funkcijas atliekantys stabdžių ir sankabos pedalai.
Dėl daugybės sėdynės reguliavimo galimybių už „Mazda 3“ vairo patogiai įsitaisys bet kokio sudėjimo vairuotojai, o trijose nišose išdėstytos prietaisų skalės bei puiki surinkimo kokybė džiugins kiekvieno akį. Š iame modelyje patogiai gali įsitaisyti keturi suaugę keleiviai, o bagažinė nors ir nėra itin erdvi, tačiau joje turėtų nesunkiai tilpti į iškylą susiruošusios šeimos manta. Kaip ir įprasta šios klasės modeliuose, prireikus galima nulenkti santykiu 60/40 padalintas galines sėdynes.
Į „Mazda 3“ bazinę įrangą įtraukta ABS ir EBD stabdžių sistemos, priekinės ir šoninės oro pagalvės, elektra valdomi ir šildomi veidrodėliai, centrinis užraktas su distanciniu valdymu, oro kondicionierius, šildomos priekinės sėdynės bei radijas su CD grotuvu.
Privalumai: | neblogos valdymo savybės, aukšta kokybė |
Trūkumai: | kiek gremėzdiškas, senstelėję benzininiai varikliai, brangokas |
Verdiktas: | atnaujintas „Mazda 3“ tapo šiek tiek geresnis |
„Mazda 3“ hečbekas mūsų šalyje kainuoja nuo 47,240 Lt, o sedanas – nuo 51,300 Lt.
Gegužė 25, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą