Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: “Hyundai Getz”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: “Chevrolet Aveo”, “Toyota Yaris”, “Š koda Fabia”
Varikliai: benzininiai: 1,1 ltr. (65 AG), 1,4 ltr. (95 AG), 1,6 ltr. (106 AG);
turbodyzeliniai: 1,5 ltr. (87 AG), 1,5 ltr. (109 AG)
Išmatavimai: ilgis 383 cm, plotis 167 cm, aukštis 149 cm, bazė 246 cm;
Svoris: 1,047 kg (su 1,1 ltr. varikliu)
Kokį nors automobilį pavadinus “pakankamai geru” vieni tai supranta kaip pagyras, o kiti – kaip kritiką. Vis dėlto nereikėtų mestis nei į vieną kraštutinumą, nes šis epitetas paprastai taikomas tokiam modeliui, kuris nėra savo klasės lyderis, tačiau gali rimtai varžytis su daugeliu analogiškų automobilių. “Hyundai Getz” visuomet buvo gan geras modelis, o po atnaujinimo jis tapo dar patrauklesnis.
Gamintojas tikina, kad atnaujintas “Getz” atrodo kur kas sportiškesnis. Bene labiausiai į akis krinta pakeista priekinių žibintų bei grotelių forma, šiek tiek padailinti buferiai bei kitokie galiniai žibintai. Be to, į standartinę šio modelio įrangą įtrauktas oro kondicionierius, o nuo kitų metų bus galima užsisakyti ir elektroninę stabilumo sistemą ESP.
Vis dėlto Vakarų Europoje atnaujintas “Getz” neteko vieno didžiausių savo konkurencinių pranašumų – patrauklios kainos. Atnaujintas modelis pabrango daugiau nei 2,5 tūkst. Lt, o už tokią sumą galima nusipirkti daugelį kitų mažų automobilių.
Kaip ir anksčiau, “Getz” galima užsisakyti su trejų arba penkerių durų kėbulu. Automobilis yra erdvus ir komfortiškas, tačiau įveikiant staigesnį posūkį tenka sulėtinti, nes priešingu atveju keleiviai turi tvirtai įsikibti už rankenėlių.
Atnaujintas “Hyundai Getz” gali būti komplektuojamas su trimis benzininiais bei pora turbodyzelinių variklių. Mažiausia 1,1 ltr. jėgainė buvo patobulinta, kad atitiktų “Euro 4″ aplinkos taršos normatyvus, o 1,4 ltr. benzininis ir 1,5 ltr. dyzeliniai varikliai pakeitė senesnius 1,3 ltr. benzininį ir 1,5 ltr. dyzelinį agregatus. Naujieji “Getz” varikliai yra itin ekonomiški ir rafinuoti. Specialistai tikina, kad naujasis keturių cilindrų 87 AG dyzelinis agregatas yra daug geresnis už ankstesnį trijų cilindrų variklį.
1,4 ltr. benzininis bei 1,5 ltr. (87 AG) dyzelinis varikliai gali susilaukti dinamišką važiavimo stilių mėgstančių vairuotojų priekaištų, tačiau jų galios tikrai pakanka nardyti miesto gatvėmis. 1,4 ltr. ir 1,6 ltr. benzininiai varikliai gali būti komplektuojami su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Tiesa, Lietuvos pirkėjai kol kas dar negali rinktis 1,5 ltr. (109 AG) dyzelinio agregato.
Į bazinę “Hyundai Getz” įrangą įtrauktos keturios oro pagalvės, ABS ir EBD saugumo sistemos, šildomos priekinės sėdynės bei oro kondicionierius.
“Hyundai” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Vytaras”, “Autounija”, “Klaipėdos Vytaras”, “Autoaljansas” ir “Ertona”. “Hyundai Getz” mūsų šalyje kainuoja nuo 32,351 Lt ( su 1,1 ltr. benzininiu varikliu).
Gruodis 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
kristupas
noriu paklausti ar galima vietoj 175-65 uždeti 175-70 padangas
Parašykite komentarą