Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: E klasės Mercedes-Benz
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai dideli automobiliai
Konkurentai: 5 serijos BMW, „Audi A6“, „Lexus GS300/430“
Varikliai: benzininiai: 1,8 ltr. kompresorinis (184 AG), 3,0 ltr. V-6 (231 AG),
3,5 ltr. V-6 (272 AG), 5,5 ltr. V-8 (388 AG), 6,2 ltr. V-8 (514 AG);
turbodyzeliniai: 2,1 ltr. (136 AG), 2,1 ltr. (170 AG), 3,0 ltr. V-6 (190 AG),
3,0 ltr. V-6 (224 AG), 4,0 ltr. V-8 (314 AG)
Išmatavimai: ilgis 485 cm, plotis 182 cm, aukštis 148 cm, bazė 285 cm
Svoris: 1,580 kg
Atskirti atnaujintą E klasės „Mercedes-Benz“ modelį tikrai nėra lengva, tad veikiausiai tik ištikimiausi „Mercedes-Benz“ gerbėjai pastebės kosmetinius dizaino pokyčius. Naujojo E klasės modelio priekinės grotelės kartu su bamperiu sudaro V formos figūrą, panašus dizaino sprendimas būdingas daugeliui naujų „Audi“, „Opel“ bei „Volkswagen“ modelių. Gamintojas subtiliai pakoregavo priekinių žibintų, šoninių apdailos juostų, veidrodėlių bei galinio buferio formas, tačiau svarbiausios E klasės naujovės slypi automobilio viduje.
„Mercedes-Benz“ pateikė net penkis naujus ar patobulintus agregatus. Keturių cilindrų variklių galingumas buvo padidintas nekeičiant darbinio tūrio: 1,8 ltr. benzininio kompresorinio variklio galia išaugo 21 AG, o 2,1 ltr. dyzeliniai varikliai dabar vietoje 122 AG ir 150 AG turi atitinkamai 136 AG ir 170 AG. Be to, šių dyzelinių jėgainių sukimo momentas padidėjo apie 60 Nm, tad dabar galima rečiau perjungti pavaras. Senąjį 5,0 ltr. V-8 (306 AG) benzininį agregatą pakeitė išS klasės modelio „pasiskolinta“ 5,5 ltr. V-8 (388 AG) jėgainė, o sportiškoji AMG versija vietoje 5,4 ltr. (476 AG) kompresorinio variklio gavo 6,2 ltr. (514 AG) agregatą. Išviso E klasės pirkėjams siūloma net dešimt variklių. Tačiau „Mercedes-Benz“ konstruktoriai nepamiršo patobulinti ir E klasės modelio važiuoklės.
Į atnaujinto E klasės modelio standartinę komplektaciją įtraukta nemažai saugumo įrangos, pavyzdžiui, nuo kaklo sužalojimų saugantys aktyvūs galvos atlošai „Neck-Pro“ bei „Pre-Safe“ sistema, kuri numatydama gręsiantį susidūrimą uždaro langus, įtempia saugos diržus bei perstumia sėdynes į saugiausią padėtį. E klasės modelis turi naujus diodinius (LED) galinius žibintus, kurie avarinio stabdymo metu pradeda mirksėti taip įspėdami išpaskos važiuojančius vairuotojus. Į standartinę įrangą dabar įeina ir sistema, pranešanti apie sumažėjusį slėgį padangose.
Už papildomą mokestį atnaujintam E klasės modeliui galima užsakyti novatorišką „Intelligent Light“ sistemą, kuri pakoreguoja žibintus pagal važiavimo greitį ir vietovę. Važiuojant greičiau nei 90 km/val. įsijungia greitkelio režimas, kuris apšviečia ilgesnį kelio ruožą, tuo tarpu priemiestyje žibintai geriau apšviečia pakeles. Be to, priekiniai žibintai pasisuka pagal posūkio kampą.
Ankstesniojo E klasės modelio kokybės problemos padarė nemažai žalos „Mercedes-Benz“ įvaizdžiui, tad atnaujinto automobilio bandymų programa buvo kruopščiausia visoje šio gamintojo istorijoje. „Mercedes-Benz“ išbandė kiekvieną elektronikos komponentą, o tūkstantis bandomųjų automobilių nuvažiavo per 4 mln. kilometrų. Galima pasidžiaugti, kad, nepaisant visų patobulinimų, E klasės „Mercedes-Benz“ išsaugojo savo pagrindinius privalumus: automobilis yra komfortiškas, tylus bei stabilus. Be to, atnaujintas modelis gali energingiau įveikti posūkius ir pasižymi geresne kėbulo kontrole.
Privalumai: | patobulinti varikliai ir važiuoklė, pagerinta saugumo įranga |
Trūkumai: | konservatyvus įvaizdis |
Verdiktas: | atnaujintas modelis yra geresnis už savo pirmtaką |
„Mercedes-Benz“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Silberauto“ salonų tinklas. E klasės „Mercedes-Benz“ mūsų šalyje kainuoja nuo 119,600 Lt (su 2,1 ltr. 136 AG dyzeliniu varikliu).
Gruodis 15, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą