Atnaujintas modelis: „Citroen C4“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Opel Astra“, „Ford Focus“, „Kia Cee,d“, „Hyundai i30“, „Renault Megane“, „Peugeot 308“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (120 AG), 1,6 ltr. su turbina (150 AG);
turbodyzelinis 1,6 ltr. (90 AG)
Išmatavimai: ilgis 428 cm, plotis 177 cm, aukštis 146 cm, bazė 261 cm
Svoris: 1,257 kg

„Citroen C4“ gamintojas atnaujino taip subtiliai, kad norint pastebėti skirtumus teks bent pora kartų apeiti aplink automobilį. Pirmiausiai akį patraukia išplatintos priekinės apatinės grotelės, kokios būdingos ir „Peugeot“ modeliams, tad dabar atnaujintas C4 tapo panašesnis į savo brangesnį „giminaitį“ „Peugeot 308“. Gamintojas taip pat pakoregavo variklio gaubto formą bei pasirūpino išraiškingesne priekinių rūko žibintų apdaila.

“Citroen C4″

C4 interjere didesnių pertvarkų nebuvo imtasi, tik tachometrą rasime ne ties vairu, o centriniame displėjuje greta spidometro. Nors dėl to priekinė panelė atrodo elegantiškiau, kai kuriems vairuotojams gali atrodyti nepatogu nuolat sukiotis į dešinę. Vis dėlto didžiausios C4 naujovės slypi po variklio gaubtu: senstelėjusį 1,6 ltr. (110 AG) benzininį variklį pakeitė 10 AG galingesnis ir modernesnis kartu su BMW sukurtas agregatas, montuojamas į „Mini Cooper“ bei „Peugeot 308“ modelius.

“Citroen C4″

Lietuvoje susiruošus įsigyti C4 neteks ilgai svarstyti, kurį agregatą rinktis, nes pirkėjams siūlomi tik jau minėtas 1,6 ltr. (120 AG) benzininis bei 1,6 ltr. (90 AG) dyzelinis varikliai. Tiesa, į trijų durų C4 versiją, kurią gamintojas išdidžiai vadina „C4 Coupe“, gali būti montuojama ir 1,6 ltr. (150 AG) benzininė jėgainė su turbina. Keturių laipsnių automatinė pavarų dėžė gali būti komplektuojama tik su 1,6 ltr. (120 AG) benzininiu varikliu. Pastebima, kad pastarasis agregatas pasižymi pakankama trauka ir yra ganėtinai lankstus bei dirba tyliai, tačiau panorėjus greitai atlikti lenkimo manevrą teks sužeminti pavarą.

“Citroen C4″ salonas

Itin didele konkurencija pasižyminčiame kompaktinių automobilių segmente pagrindiniai C4 privalumai yra elegantiška išvaizda, novatoriškas interjeras bei patraukli kaina. Š is modelis yra gerokai pigesnis ne tik už „Ford Focus“, „Opel Astra“ ar „Volkswagen Golf“, bet ir už kitus „prancūzus“: „Renault Megane“ bei „Peugeot 308“. Kiek papriekaištauti jam būtų galima dėl ankštokų galinių sėdynių, nes panašių matmenų „Kia Cee,d“ bei „Hyundai i30“ yra erdvesni.

Trijų ir penkių durų “Citroen C4″

„Citroen C4“ bazinė įranga atrodo tikrai įspūdingai: į ją įtraukta ABS su EBD, 6 oro pagalvės, garso sistema su CD/MP3 grotuvu ir 6 garsiakalbiais, tempomatas, informacinis kompiuteris, rūko žibintai, gamyklinė apsaugos sistema, nuotolinio valdymo centrinis užraktas, šildomos priekinės sėdynės, 16 colių dydžio ratai bei oro kondicionierius.


Privalumai: gera išvaizda; modernus benzininis variklis; pakankamai rafinuotas; didelės nuolaidos
Trūkumai: jausmas, lyg esi vienatūryje; prietaisų išdėstymas centre; ankštokos galinės sėdynės
Verdiktas: dailus ir komfortiškas automobilis, kuris persistengia siekdamas būti įmantrus ir netikėtai sukurdamas vienatūrio įspūdį

„Citroen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autobela“, „Autosabina“, „Automobilių lagūna“, „Š iaulių autoservisas“, „Autovygreda“, „Be limito“, „Eristika“ ir „Javona“. „Citroen C4“ penkių durų modelis mūsų šalyje kainuoja nuo 44,900 Lt.

Kovas 16, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: