Atnaujintas modelis: BMW X3

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai visureigiai
Konkurentai: „Land Rover Freelander“
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. (150 AG), 2,5 ltr. (218 AG), 3,0 ltr. (272 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (150 AG), 3,0 ltr. (218 AG), 3,0 ltr. (286 AG)
Išmatavimai: ilgis 457 cm, plotis 185 cm, aukštis 167 cm, bazė 280 cm
Svoris: 1,730 kg (su 2,0 ltr. benzininiu varikliu)

Nors BMW visureigių X3 ir X5 dydis buvo gan panašus – juos skyrė tik 10 cm – atsirado nemažai pirkėjų, kurie rinkosi ne didesnį, erdvesnį ir ištaigingesnį X5, o jo „jaunesnįjį brolį“ X3. Š is visureigis išsiskiria tuo, kad išesmės neturi tiesioginių konkurentų, nes pagrindiniai BMW varžovai „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ dar tik rengia analogiškus modelius. Naujas beveik 20 cm paaugęs X5 visureigis turėtų pasirodyti artimiausiu metu, o atnaujintas X3 jau siūlomas pirkėjams.

BMW X3

Nuo savo pirmtako atnaujintas X3 skiriasi naujais varikliais, patobulintu interjeru, kiek kitokiais buferiais ir priekiniais bei galiniais žibintais. Išišorės atskirti atnaujintą X3 tikrai nėra lengva, nes daugiausiai pakitimų slepiasi salone ir po variklio gaubtu. X3 variklių gamą sudaro trys benzininiai ir tiek pat turbodyzelinių agregatų. Išvisų jėgainių įspūdingiausias yra 3,0 ltr. (286 AG) dyzelinis variklis su dviem turbinom, kuris montuojamas ir į BMW 335d bei 535d automobilius. Teigiama, kad tai yra visame pasaulyje galingiausias serijinės gamybos dyzelinis variklis. Važiuojant pastoviu greičiu jėgainė dirba tyliai ir rafinuotai, o spustelėjus akceleratoriaus pedalą šis variklis, kitaip nei daugelis dyzelinių agregatų, noriai didina apsukas. Be to, variklio riaumojimas nė neleidžia įtarti, kad jis varomas dyzelinu, o šešių laipsnių automatinė greičių dėžė veikia itin sklandžiai.

Kaip ir būtų galima spėti ištechninių duomenų, galingiausiu varikliu aprūpintas X3 yra išties energingas ir atrodo netgi greitesnis už sportiškus hečbekus. Š io agregato maksimalus sukimo momentas siekia 580 Nm, tad jo dinamika veikiausiai nustebins ne vieną vairuotoją. Vis dėlto BMW prognozuoja, kad daugelis X3 pirkėjų rinksis 2,0 ltr. dyzelinį variklį, o galingiausias 286 AG agregatas sudarys tik nedidelę pardavimų dalį.

BMW X3

Važiuojant lygiu keliu X3 yra pakankamai komfortiškas, tačiau pasukus į duobėtą ar banguotą keliuką kėbulo svyravimai smarkiai jaučiami ir salone. Atnaujinto X3 modelio interjere naudojami ir minkšti, malonūs liesti paneliai, ir šiurkščios plastikinės detalės, tad bendras įspūdis yra geresnis nei „Nissan X-Trail“ ar „Toyota RAV4“, tačiau vis dar neprilygsta BMW sedanams. Galima pastebėti, kad X3 salonas dvelkia vokiškiems automobiliams būdingu kuklumu. Visureigio salonas yra išties erdvus, o bagažinėje telpa net 480 ltr. bagažo. Be to, panorėjus galima nulenkti galines sėdynes ir į X3 sutalpinti net 1,560 ltr. krovinių.

BMW X3 salonas

Nors gamintojas pripažįsta, kad dauguma X3 savininkų vargu ar kada nuvažiuos nuo asfalto, šis mažylis pasižymi tikro visureigio savybėmis. Nuolatinė keturių varomų ratų pavara įprastinėmis sąlygomis į galinę ašį perduoda 60% sukimo momento, tačiau esant slidžiam keliui šis santykis gali kisti. X3 turi ir specialią sistemą, leidžiančia saugiai nusileisti nuo stataus kalno.

Privalumai: erdvus salonas, puikus valdymas, galingi varikliai
Trūkumai: gan standi sportiška važiuoklė
Verdiktas: atnaujintas X3 turėtų sulaukti dar daugiau pirkėjų dėmesio

BMW automobiliais Lietuvoje prekiauja „Krasta Auto“, „Baltijos autocentras“ ir „Autoforumas“. Mūsų šalyje BMW X3 kainuoja nuo 117,786 Lt (su 2,0 ltr. benzininiu varikliu).

BMW X3

Vasaris 28, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Vytautas

    Kada Vilniuje salonuose pasirodys BMV X3 1,8, dizelis astuoniu pavaru, ir kokia jo kaina.
    Laukiu komentaro

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: