Atnaujintas modelis: „Volkswagen Polo“

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Renault Clio“, „Skoda Fabia“, Hyundai Getz“
Varikliai: benzininiai: 1,2 ltr. (55 AG), 1,2 ltr. (65 AG), 1,4 ltr. (75 AG), 1,4 ltr. FSI (85 AG), 1,4 ltr. (100 AG);
turbodyzeliniai: 1,4 ltr (70 AG), 1,4 ltr. (80 AG), 1,9 ltr. (100 AG), 1,9 ltr. (130 AG)
Išmatavimai: ilgis 392 cm, plotis 165 cm, aukštis 147 cm; bazė 247 cm
Svoris: 1,014 kg (su 1,2 ltr. (55 AG) varikliu)

„Volkswagen“ inžinieriai ir dizaineriai šiuo metu išsijuosę kuria naujus automobilius. Nepaisant užgriuvusių darbų, su vokiečiams būdingu nuoseklumu jie rado laiko atnaujinti ir trisdešimtąjį gimtadienį švenčiantį „Polo“ modelį.

Atnaujintas „Polo“ gavo du naujus variklius ir tai yra bene vieninteliai jo techninės dalies pokyčiai. Tuo tarpu šio modelio išorė buvo pakeista išesmės – visi priekinės dalies komponentai iki pat stiklo yra visiškai nauji. Keturias atskiras apvalias priekines lempas „Volkswagen“ konstruktoriai nusprendė pakeisti „Golf“ arba „Passat“ modelius primenančiais žibintais. Atnaujintas „Polo“ atspindi naująja „Volkswagen“ dizaino kryptį – trapecijos formos priekinės grotelės leidžiasi nuo variklio gaubto iki pat apatinio buferio. Kitas atnaujinto modelio išvaizdos akcentas yra nuo priekinių sparnų į galinio vaizdo veidrodėlius perkelti šoniniai posūkių žibintai.

“Volkswagen Polo”

Š iek tiek pasikeitė ir galinio „Polo“ lango forma – per vidurį įlinkusi apatinė linija yra savotiška užuomina į giminystę su „Golf“. Galiniai automobilio žibintai papuošti chromo akcentais, tačiau jų forma liko nepakitusi.

Automobilio salone į akis krenta atnaujintas vairo ir prietaisų skydelio dizainas, kitokios apdailos medžiagos bei pagerinta garso sistema. Visi šie atnaujinimai šiek tiek pagerina „Polo“ įvaizdį, tačiau jis tikrai nėra kuo nors ypatingesnis už savo varžovus. Pavyzdžiui, „Honda Jazz“ arba „Š koda Fabia“ salono apdailos medžiagos yra ne prastesnės.

Išskirtiniu praktiškumu „Polo“ negali pasigirti – automobilio salone yra pakankamai vietos galvai bei nemaža bagažinė, tačiau kai kurie jo varžovai gali pasiūlyti daugiau vietos kojoms.

“Volkswagen Polo”

Vieni galbūt apsidžiaugs, o kiti nusivils, tačiau automobilio pakaba bei valdymas nebuvo atnaujinami. Kaip ir anksčiau, dėl lengvai besisukančio vairo parkuotis bei nardyti miesto gatvėmis yra labai patogu. Be to, minkšta pakaba nuslopina net ir didesnius kelio nelygumus. Vis dėlto išvažiavus į užmiestį džiaugsmas greitai pranyksta. Kaip mažas automobilis „Polo“ yra gana stabilus ir rafinuotas, tačiau ne toks smagus kaip „Seat Ibiza“ ar „Ford Fiesta“. Automobilio valdymas yra neblogas, tačiau dėl minkštos pakabos jis smarkokai svyra posūkiuose. Lengvai besisukantis „Polo“ vairas yra nepakankamai informatyvus ir preciziškas.

„Polo“ pasižymi itin plačia variklių gama – pirkėjai gali rinktis vieną išpenkių benzininių ir keturių turbodyzelinių jėgainių. Benzininis 1,2 ltr. (65 AG) trijų cilindrų variklis yra stebėtinai energingas, tačiau prie didesnių apsukų veikia gan garsiai. Visi varikliai, išskyrus 1,9 ltr. (130 AG) jėgainę, komplektuojami su penkių, o minėtas galingiausias agregatas – šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis. 1,4 ltr. (75 AG) benzininį variklį dar galima užsisakyti ir su keturių laipsnių automatine greičių dėže. Silpniausią 1,9 ltr. (64 AG) ankstesnio modelio dyzelinę jėgainę pakeitė galingesnis 1,4 ltr. 70 AG agregatas, o 74 „arklius“ turėjusio dyzelinio variklio galia buvo padidinta iki 80 AG.

“Volkswagen Polo” salonas

Apibendrinant reiktų pastebėti, kad net ir atnaujinto „Polo“ kainos ir kokybės santykis nėra labai geras, nes daugelis jo varžovų pasižymi geresne komplektacija bei yra erdvesni ir (arba) geriau valdomi.

„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Autojuta“, „Baltic Auto“, „Transalda“, „Kredora“ ir „Magira“. „Volkswagen Polo“ mūsų šalyje kainuoja nuo 30,195 Lt.

Rugpjūtis 17, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • milvis6

    fantastiskas masiniukas noriu turet !!!!!!

  • J

    Turiu sia masina, ji nuostabi ir tikrai i jokia kita nebekeisciau

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: