
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: „Renault Laguna“
„Renault Laguna“ visuomet buvo vertinamas kaip stilingas šeimos automobilis, tačiau neseniai jam sukako jau ketveri metai. Siekdama neprarasti pirkėjų susidomėjimo, „Renault“ subtiliai atnaujino šio modelio dizainą. Atnaujinta „Laguna“ turi šiek tiek trumpesnį variklio gaubtą, platesnius priekinius žibintus, kitokios formos priekines groteles bei kitokias galines lempas.
Dabartinės „Laguna“ vairuotojai turėtų pastebėti nemažai teigiamų pokyčių automobilio salone. Garso aparatūros bei šildymo sistemos jungikliai įtaisyti šiek tiek aukščiau, todėl yra lengviau pasiekiami. Be to, atnaujinta „Laguna“ pasižymi itin aukšta interjero apdailos kokybe.
„Renault“ nusprendė atsisakyti 1,8 ltr. benzininio variklio ir vietoje jo pirkėjams siūlo rinktis 2,0 ltr. (135 AG) agregatą. 2,0 ltr. turbininio variklio galia buvo padidinta nuo 165 AG iki 170 AG, o išrankiausiems pirkėjams siūloma 2,0 ltr. (205 AG) turbininiu varikliu aprūpinta „Laguna GT“ versija, galinti įsibėgėti iki 100 km/val. vos per 7,2 sekundės.
Nuo įprastinio modelio išoriškai GT skiriasi 17 colių dydžio ratais, žemiau įtaisyta oro įsiurbimo anga bei galiniu spoileriu. GT salonas papuoštas keletu aliuminio bei chromo akcentų. Sportiškoji versija taip pat turi 10 mm žemesnę pakabą ir kietesnes spyruokles, todėl tiksliau įveikia posūkius. GT versija mieste yra pastebimai standesnė, tačiau vis tiek pakankamai komfortiška.
1,9 ltr. turbodyzelinio variklio galia buvo padidinta iki 95 AG, pirkėjams pasiūlytas ir visiškai naujas 130 AG turbodyzelinis agregatas. Š is variklis yra ypač rafinuotas, todėl netgi užvedimo metu nesigirdi dyzeliams būdingo kalimo, o maksimalus sukimo momentas pasiekiamas esant vos 2,000 aps./min.
Siekiant pagerinti valdymo savybes, atnaujinta „Laguna“ turi šiek tiek standesnę pakabą, tačiau vis tiek pirmenybė teikiama važiavimo komfortui, o ne sportiškam valdymui.
„Renault“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Lautra Motors“ ir „Sostena“ bei jos filialai Kaune, Klaipėdoje ir Š iauliuose. Atnaujinta „Renault Laguna“ kainuoja nuo 56 tūkst. Lt (su 1,6 ltr. varikliu).
Balandis 22, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą