
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: „Chrysler Grand Voyager“
Debiutas: jau parduodamas
Klasė: dideli vienatūriai
Konkurentai: „Renault Grand Espace“, „Toyota Previa“, „Citroen C8“, „Peugeot 807“
Varikliai: benzininis 3,3 ltr. V6 (172 AG); turbodyzelinis 2,8 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 510 cm, plotis 200 cm, aukštis 180 cm; bazė 303 cm
Svoris: 1,990 kg
Dažnai tik pasirodžius gerai idėjai, konkurentai iškarto stengiasi ją nukopijuoti. Todėl greičiausiai tokio pat likimo sulauks ir itin originali naujojo Grand Voyager“ sėdynių išdėstymo sistema „Stow ,n, Go“.
„Chrysler Grand Voyager“ turėtų sužavėti tuos vienatūrių mėgėjus, kuriems dažnai tenka pertvarkyti savo transporto priemonę iškeleivinės į krovininę ir atvirkščiai, nes jiems daugiau nebereiks vargti kilnojant sunkias sėdynes. „Stow ,n, Go“ sistema leidžia paprastai ir greitai sulankstyti visas penkias galines sėdynes ir įleisti jas į grindis taip gaunant net 4,690 ltr. erdvę kroviniams.
Minėtoji sistema taip pat leidžia pasirinkti tinkamiausią sėdynių išdėstymą: abi antrosios eilės sėdynes galima sulankstyti atskirai, o galinis suolas taip pat yra padalintas į atskirai sulankstomus vienos ir dviejų sėdynių fragmentus.
Kuomet visos sėdynės pakeltos, po salono grindimis atsiranda 340 ltr. talpos bagažo skyrius, o automobilio gale esančios bagažinės talpa siekia 1,200 ltr. – daug daugiau, nei kituose vienatūriuose.
„Chrysler Grand Voyager“ puikiai atitinka didelių šeimų poreikius. Patogus sėdynių išdėstymas (dvi priekyje, dvi viduryje ir trys gale) leidžia lengvai judėti po automobilį, o į šoną nustumiamos galinės durys labai patogios ankštose stovėjimo aikštelėse. Automobilyje gausu įvairių puodelių laikiklių, o interjero lemputės puikiai apšviečia saloną tamsiu paros metu.
„Grand Voyager“ buvo pagerintas saugumo lygis (pavyzdžiui, į standartinę įrangą dabar įtrauktos ir šoninės oro pagalvės), praturtinta komplektacija bei patobulinta triukšmo izoliacija.
Specialistai pataria rinktis 2,8 ltr. turbodyzelinį variklį, nes jis yra ekonomiškesnis ir dinamiškesnis nei 3,3 ltr. benzininis agregatas. Nors važiuojant nedideliu greičiu variklis dirba gan garsiai, tačiau išvažiavus į užmiestį jo beveik nesigirdi.
Taip pat važiuojant lėtai automobilio salone šiek tiek jaučiasi kratymas, bet padidinus greitį, vienatūris tampa pakankamai komfortišku.
Apibendrinant būtų galima pasakyti, kad itin erdvaus ir patogaus „Grand Voyager“ pavyzdžiu vieną dieną greičiausiai paseks ir kiti dideli vienatūriai.
„Chrysler“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Embesta“, „Embervesta“ bei „Autosolanus“. „Chrysler Grand Voyager“ kainuoja nuo 87 tūkst. Lt, užsisakius automobilį, klientui jis būtų pristatytas per 2-8 savaites.
Vasaris 21, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą